گفت‌وگوی تلویزیونی پدرام پاک‌آیین و محمدرضا سرشار

برنامه «چشم شب روشن» امشب (۷ اسفند ماه) به سیر تطور رمان در سال‌های قبل و بعد از انقلاب اسلامی می‌پردازد.
گفت‌وگوی تلویزیونی پدرام پاک‌آیین و محمدرضا سرشار

به گزارش ایسنا، برنامه تلویزیونی «چشم شب روشن» شامگاه دوشنبه (هفتم اسفند ماه) از شبکه چهار سیما پخش می‌شود که یک بخش از آن به گفت‌وگوی ادبی پدرام پاک آیین و محمدرضا سرشار درباره سیر تطور رمان در سال‌های قبل و بعد از انقلاب اختصاص دارد.
 
پدرام پاک آیین، محقق ادبی و محمدرضا سرشار (داستان‌نویس و منتقد داستان) در این بخش درباره «رمان معیار در ادبیات فارسی» سخن می‌گویند. سیر تطور رمان در سال‌های قبل و بعد از انقلاب اسلامی، ویژگی‌های رمان تراز انقلاب اسلامی و بررسی تطبیقی ادبیات انقلاب اسلامی ایران و دیگر انقلاب‌های جهان معاصر از دیگر محورهای این گفت‌وگو است.
 
پدرام پاک آیین نگارش آثاری چون «سفرنامه بوی گل» و « چهره‌های ادبیات» را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد و همچنین مؤسس خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) و مدیر مسؤول نشریه «کتاب هفته» و از مدیران انجمن قلم ایران نیز بوده است.

همچنین محمدرضا سرشار مشهور به «رضا رهگذر» نیز نویسنده، پژوهشگر و ‌منتقد ادبی، به مدت ۲۴ سال گویندگی «قصه ظهر جمعه» شبکه سراسری رادیو را به عهده داشته است. محمدرضا سرشار در حال حاضر عضو هیات مؤسس و رییس هیات مدیره انجمن قلم ایران و همچنین مدیر هیات علمی گروه «ادبیات» پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.  
 
این برنامه امشب، از ساعت ٢٣ با اجرای محمد صالح علاء از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

دیگران چه می خوانند:

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

گفت‌وگوی تلویزیونی پدرام پاک‌آیین و محمدرضا سرشار

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟