• وام خرید مسکن ۲برابر شد/ وام ۱.۹میلیاردتومانی به چه‌کسانی پرداخت می‌شود؟

    وام خرید مسکن ۲برابر شد/ وام ۱.۹میلیاردتومانی به چه‌کسانی پرداخت می‌شود؟

    بانک مسکن از افزایش تا ۱۰۰درصدی وام خرید مسکن برای خانوارهای دارای ۴ فرزند از محل تسهیلات خرید و جعاله تعمیر مسکن از محل اوراق ممتاز خبر داد.

  • کوزو: بیایید ببینید!

    کوزو: بیایید ببینید!

    در واکنش به انتشار خبر تعطیلی سایت مسکن مهر کوزو شهر جدید پردیس، گوکچن کوزو این مساله را تکذیب کرد و گفت: به دلیل بارندگی روزهای اخیر راه‌های ارتباطی بسته شده بود اما فعالیت ما ادامه خواهد یافت و کار را متوقف نکرده‌ایم.

  • بانک مرکزی اهرم سود را به عقب برگرداند!

    بانک مرکزی اهرم سود را به عقب برگرداند!

    طی ماه‌های گذشته بانک مرکزی با اعلام بخش‌نامه‌ای سعی کرد تا با کاهش نرخ سود بانکی عملا با سیاستی انبساطی از رکود به رونق اقتصادی تغییر وضعیت کند. برنامه‌ای که به گفته کارشناسان با افزایش ۲۰ درصدی سود اوراق گواهی سپرده، وضعیت بازگشت به عقب را نشان می‌دهد.

  • اختصاص ۳۰۰ گیگابیت پهنای باند رایگان به پیام‌رسان‌های داخلی مجاز

    اختصاص ۳۰۰ گیگابیت پهنای باند رایگان به پیام‌رسان‌های داخلی مجاز

    مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از اختصاص ۳۰۰ گیگابیت بر ثانیه پهنای باند رایگان به پیام‌رسان‌های مورد تایید شورای عالی فضای مجازی خبر داد.

  • استقبال ۱۰۱ هزار میلیاردی از سودی که بالا رفت

    استقبال ۱۰۱ هزار میلیاردی از سودی که بالا رفت

    در حالی حدود ۱۰ روز از آغاز انتشار اوراق گواهی سپرده ۲۰ درصدی در بانک‌ها می‌گذرد که در فرصت‌های آخر استقبال از این طرح بیشتر شده و البته طبق اعلام رئیس کل بانک مرکزی در چند روز ابتدایی حدود ۱۰۱ هزار میلیارد تومان اوراق فروش رفته است.

  • دو بازی ایرانی به مرحله قرارداد با ناشران خارجی رسیدند

    دو بازی ایرانی به مرحله قرارداد با ناشران خارجی رسیدند

    مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: نشان دادیم که نمی‌خواهیم به بازار داخل محدود شویم چرا که نتیجه محدود ماندن به بازار داخلی، مرگ تدریجی این صنعت در کشور است

  • ‏تعویق رجیستری سامسونگ تا سال آینده/ باجی داده نشده است

    ‏تعویق رجیستری سامسونگ تا سال آینده/ باجی داده نشده است

    در حالی که تقریبا تمامی برندهای گوشی همراه مطابق با وعده مسوولان تا پایان سال 96 مشمول رجیستری شدند، به گفته وزیر ارتباطات، اعمال رجیستری برای سامسونگ به‌دلیل سهم بالای بازار این برند و جلوگیری از تاثیرات منفی بر مصرف‌کننده نهایی، به سال آینده موکول شد.

  • ‏تعویق رجیستری سامسونگ تا سال آینده

    ‏تعویق رجیستری سامسونگ تا سال آینده

    در حالی که تقریبا تمامی برندهای گوشی همراه مطابق با وعده مسوولان تا پایان سال 96 مشمول رجیستری شدند، به گفته وزیر ارتباطات، اعمال رجیستری برای سامسونگ به‌دلیل سهم بالای بازار این برند و جلوگیری از تاثیرات منفی بر مصرف‌کننده نهایی، به سال آینده موکول شد.

  • جزئیات نمایشگاه‌های بهاره امسال اعلام شد

    جزئیات نمایشگاه‌های بهاره امسال اعلام شد

    رئیس اتاق اصناف در تشریح جزئیات نمایشگاه‌های بهاره امسال گفت: برای همه محصولات تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی نمی‌توان اعمال کرد و نظارت و برخورد با عرضه‌کنندگان کالاهای خارجی در نمایشگاه‌های بهاره شدت پیدا کرده و با هیچکس تعارف نداریم.

  • وجود ظرفیت تشکیل شورای جهانی فرآورده‌های کنجدی در یزد

    وجود ظرفیت تشکیل شورای جهانی فرآورده‌های کنجدی در یزد

    مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت: استان یزد به عنوان قطب تولید و صنعت فرآورده‌های کنجدی ،ظرفیت تشکیل شورای جهانی فرآورده‌های کنجدی را دارد .

  • ‏تعویق رجیستری سامسونگ به دلیل سهم بالای بازار

    ‏تعویق رجیستری سامسونگ به دلیل سهم بالای بازار

    در حالی که تقریبا تمامی برندهای گوشی همراه مطابق با وعده مسوولان تا پایان سال 96 مشمول رجیستری شدند، به گفته وزیر ارتباطات، اعمال رجیستری برای سامسونگ به‌دلیل سهم بالای بازار این برند و جلوگیری از تاثیرات منفی بر مصرف‌کننده نهایی، به سال 97 موکول شد.

  • انجام حدود نیمی از پروازها در ۳ فرودگاه

    انجام حدود نیمی از پروازها در ۳ فرودگاه

    شرکت فرودگاه‌ها آمار عملکرد فرودگاه‌های کشور در سال ۲۰۱۷ را اعلام کرد که براین اساس همچنان فرودگاه مهرآباد با انجام حدود یک سوم از کل پروازهای کشور رکورددار است.

  • دریاچه ارومیه چشم انتظار باران

    دریاچه ارومیه چشم انتظار باران

    تراز سطح آب دریاچه ارومیه از ابتدای سال آبی تا ششم اسفند ماه به ۱۲۷۰ متر رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰سانتیمتر و در مقایسه با تراز اکولوژیک سطح آب دریاچه (۱۲۷۴ متر) سه متر و ۵۸ سانتیمتر کاهش پیدا کرده است.

  • سوآپ نفت خام کرکوک در پیچ و خم مسائل امنیتی

    سوآپ نفت خام کرکوک در پیچ و خم مسائل امنیتی

    دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق درمورد آخرین وضعیت سوآپ نفت خام کرکوک گفت: برای اجرایی کردن این قرارداد مشکلاتی در زمینه ایمنی وجود دارد.

  • ایمو فیلتر نیست، از بازار بومی حذف شده!

    ایمو فیلتر نیست، از بازار بومی حذف شده!

    در حالی که اخباری مبنی بر فیلتر شدن ایمو به گوش می‌رسد، مشخص شده این نرم‌افزار از خروجی یکی از فروشگاه‌های آنلاین بومی حذف شده و در فروشگاه‌های خارجی مسدود نیست.

  • ایجاد منابع جدید مالی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان/تسهیلات 400 میلیاردی بانک‌ها به شرکتها

    ایجاد منابع جدید مالی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان/تسهیلات 400 میلیاردی بانک‌ها به شرکتها

    معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری با بیان اینکه در 10 ماه گذشته از طریق بانک‌های دولتی و خصوصی 2800 میلیارد تومان اعتبار به 1250 شرکت تزریق شده است، گفت: این در حالی است که در چند سال گذشته حدود 1200 میلیارد تومان از منابع معاونت علمی و صندوق‌ نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیلات اعطا شده است.

  • خرید و فروش دلار متوقف شد!

    خرید و فروش دلار متوقف شد!

    پیگیری قیمت دلار از سوی برخی صرافی‌های سطح شهر گویای آن است که در موارد متعدد صرافی‌ها به دلیل آنچه کمبود ارز اعلام شده، از فروش انواع ارز خودداری می‌کنند و به نوعی خرید و فروش ارزهای مختلف و به ویژه دلار در بازار متوقف شده است.

  • پرچم‌داران سونی از راه رسیدند

    پرچم‌داران سونی از راه رسیدند

    سونی در نخستین روز آغاز به کار رسمی کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ بارسلون اسپانیا از دو گوشی پرچمدار اکسپریا ایکس زد ۲ و نسخه کامپکت آن رونمایی کرد.

  • صعود بورس‌های آسیایی پس از رونمایی از یک تلفن همراه

    صعود بورس‌های آسیایی پس از رونمایی از یک تلفن همراه

    بازارهای آسیایی در معاملات دوشنبه موفق شدند مانند بورس وال استریت شاهد افزایش در شاخص‌های خود باشند.

  • موفق‌ترین عملکرد در مبارزه با نابرابری اقتصادی به اروپا رسید

    موفق‌ترین عملکرد در مبارزه با نابرابری اقتصادی به اروپا رسید

    هرچند که شکاف نابرابری اقتصادی در جهان رو به گسترش است اما اروپا با اتخاذ سیاست‌های مناسب موفق شده است آسیب‌ها را به حداقل برساند.

تبلیغات متنی