«همه دزدها که دزد نیستند» در تئاتر شهر

نمایشنامه «همه دزدها که دزد نیستند» نوشته داریوفو 7 و 8 اسفند ماه  در تئاتر شهر خوانش می‌شود.
«همه دزدها که دزد نیستند» در تئاتر شهر

به گزارش ایسنا طبق گزارش رسیده، جلسه نمایشنامه‌خوانی «همه دزدها که دزد نیستند» با کارگردانی رزیتا فیروزان ساعت 16 تا 17 روزهای دوشنبه و سه شنبه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.
ثریا قاسمی صحنه خوان و  پیمان خواجه ئیان این نمایش هستند و نوید فرحمرزی، ساره شادانلو، امیر تفرشی، میترا خواجه ئیان ، فریبا دلیری، هادی عطایی و پیمان خواجه ئیان  نقش خوانی آن را بر عهده دارند. 
نوید فرحمرزی چهره پرداز و استاد دانشگاه درباره این نمایشنامه خوانی گفت: در این نمایشنامه‌خوانی برای نخستین بار تعدادی از اساتید رشته بازیگری، عروسک گردانی و گریم حضور دارند.

وی با اشاره به انتخاب نمایشنامه «همه دزدها که دزد نیستند» افزود: مضمون این نمایشنامه «خیانت» است و سعی کردیم با انتخاب این نمایشنامه وضعیتی که در آن قواعد و اصول اخلاقی به راحتی زیر پا گذاشته می شود، را نقد کنیم. 

دیگران چه می خوانند:

این استاد دانشگاه گفت: انتقاد ما در این نمایشنامه به چهارچوب‌هایی است که به راحتی زیر پا گذاشته میشود و ما به شکل سهلانگارانه‌ای از آنها عبور می‌کنیم و اسمش را سوئ تفاهم میگذاریم، خوش اندیشی مخربی که در دراز مدت در سرنوشت تربیتی نسلهای بعدی اثر گذار خواهد بود.  

در خلاصه این نمایش آمده است: یک دزد وارد خانه معاون شهردار میشود که در هنگام دزدی معاون شهردار با جولیا معشوقه‌ی پنهانیه خودش به خانه میآید، دزد در ساعت پاندولی پنهان می‌شود بعد از مدتی دزد به دلیل ضربات پاندول ساعت به سرش مجبور می‌شود از ساعت پاندولی بیرون بی‌آید که باعث ترس و تعجب معاون شهردار و معشوقه‌اش می‌شود. در حالیکه معاون شهردار از دزد بازخواست می‌کند، آنا همسر معاون شهردار وارد خانه میشود.                                
معاون شهردار از دزد و جولیا (معشوقه اش) می‌خواهد که نقش یک زن و شوهر را جلوی آنا بازی کند.

انتهای پیام 

منبع : خبرگزاری ایسنا

«همه دزدها که دزد نیستند» در تئاتر شهر

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟