یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس برگزار شد

نخستین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا، مردم و مسئولان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.
یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس برگزار شد

‌به گزارش ایسنا،سرهنگ پاسدار موسی زارعی دبیر نخستین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس پنجشنبه سوم اسفند در این آیین با تأکید بر اینکه تجلیل از شهدا نباید منحصر به قشر و گروه خاصی شود، خاطرنشان کرد: با همدلی و اتحاد باید راه شهدا میان همه اقشار و اصناف تداوم یابد .

وی هدف از برگزاری این یادواره را تقدیر و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای عرصه امنیت و امداد عنوان کرد.

دیگران چه می خوانند:

زارعی با اشاره به چرایی تقویت جبهه مقاومت و حضور در این کارزار در شرایط فعلی نظام و انقلاب، بیان کرد: شاید ابهاماتی در ذهن نوجوانان و جوانان باشد که چرا پس از چهار دهه از انقلاب همچنان شهید تقدیم می‌شود؟ که باید گفت از ابتدای انقلاب شهید فهمیده ها و حججی ها برای حفظ اسلام جان خود را تقدیم کرده‌اند و امروز جای تعجب ندارد. اگر منتظر باشیم درهای دیگری از عرصه خدمت به اسلام و انقلاب گشوده خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری این یادواره از ابتدای امسال تاکنون نشست‌های بصیرتی، میزگردها، کرسی‌های آزاد اندیشی، مسابقات ورزشی و فرهنگی، سمینارهای متعدد و پیش یادواره‌هایی در دستور کار قرار گرفت .

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس برگزار شد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟