میراسماعیلی شکایتش را از فدراسیون پس گرفت

دارند دو مدال طلا و دو برنز جودوی جهان شکایت خود را از فدراسیون جودو و یکی از رسانه‌ها پس گرفت.
میراسماعیلی شکایتش را از فدراسیون پس گرفت

به گزارش ایسنا، چندی پیش یکی از رسانه‌ها نسبت به انتشار نامه اخطار بانک به آرش میراسماعیلی برای تسویه حساب پس از دریافت وام، اقدام کرد و با تیتر حکم جلب آرش میراسماعیلی این خبر را انتشار داد. پس ازاین موضوع آرش میراسماعیلی دارنده دو مدال طلا و دو مدال برنز جهان و یکی از چهره‌های شاخص جودو ایران از فدراسیون جودو و این سایت خبری رسما شکایت کرد.

اما با گذشت ۴۰ روز از این اتفاق، میراسماعیلی امروز (دوشنبه) شکایت خود را از فدراسیون جودو و سایت خبری منتشر کننده پس گرفت.

دیگران چه می خوانند:

آرش میراسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: دوست نداشتم از طرف من برای جودو حاشیه درست شود. خواستم با این کار نشان بدهم در این گونه موارد هم می‌توان گذشت کرد حتی اگر بی‌اخلاقی و شیطنت صورت گرفته باشد. من چه زمانی که در دنیای قهرمانی حضور داشتم و چه زمانی که در فدراسیون بودم، هیچ گاه اهل شکایت نبودم. این بار نیز به خاطر شیطنت و بی‌اخلاقی که صورت گرفت شکایت کردم اما از حق مسلم خودم گذشتم و شکایتم را پس گرفتم.

وی افزود: امیدوارم مسئولان فدراسیون جودو با این کار من بدون حاشیه به فعالیت‌شان ادامه دهند و برای جودو ایران آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

میراسماعیلی شکایتش را از فدراسیون پس گرفت

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟