کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ پنج ملی‌پوش ایران حریفان خود را شناختند

قرعه کشی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در قرقیزستان برگزار شد.
کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ پنج ملی‌پوش ایران حریفان خود را شناختند
دیگران چه می خوانند:

به گزارش ایسنا، مراسم قرعه کشی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا، بعد از ظهر امروز در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:
در وزن 55 کیلوگرم که 10 کشتی گیر حضور دارند، رضا خدری دور اول به مصاف راجیندر از هند می رود و در دور بعد با برنده کشتی میان سوفیف از تاجیکستان و  شوتا تانوکورا دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن کشتی خواهد گرفت.
در وزن 63 کیلوگرم کرامت عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با میرامبک آیناگولوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان المرات تسمراداف دارنده مدال های برنز المپیک و جهان از ازبکستان و کوردا از هند مبارزه خواهد کرد. در این وزن 9 نفر حضور دارند.
در وزن 77 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند، محمد علی گرایی در دور اول به مصاف یرلیژپوف قهرمان آسیا از قزاقستان مصاف می دهد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران فیلیپین و تاجیکستان کشتی می گیرد.
در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف طالبی از عراق می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده فی پنگ دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از چین و سونیل از هند می رود. در این وزن 10 نفر حضور دارند.
در وزن 130 کیلوگرم که 11 نفر حضور دارند، بهنام مهدی زاده در دور نخست با سونودا از ژاپن پیکار می کند و در صورت برتری بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده اوت تلا از اردن و ناوین از هند می رود.
کشورهای ازبکستان، قرقیزستان، کره جنوبی، عراق، قزاقستان، ژاپن، چین، هند، تاجیکستان، اردن، فیلیپین، ترکمنستان از جمله کشورهای شرکت کننده در این مسابقات هستند. که کشورهایی مانند قزاقستان، ازبکستان، قرقیزستان، کره جنوبی و ژاپن با نفرات مدعی راهی این رقابت ها شده اند.
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از ساعت 8 صبح فردا (به وقت ایران) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می شود.رقابت های پنج وزن دوم نیز روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ پنج ملی‌پوش ایران حریفان خود را شناختند

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟