برگزاری مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون گلف

مراسم تودیع رئیس قبلی و معارفه سرپرست جدید فدراسیون گلف برگزار شد.
برگزاری مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون گلف

به گزارش ایسنا، مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فدراسیون گلف با حضور محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز برگزار شد .

در ابتدا اسبقیان گفت: امروز (دوشنبه)  جلسه تکریم کیکاووس سعیدی از همکاران بسیار خوب و قدیمی عرصه ورزش کشور است که در پستی حساس قرار است به عنوان خزانه دار کمیته ملی المپیک حضور پیدا کنند.
وی در ادامه افزود: بهروز منتقمی نیز از بزرگواران ورزش و از مدیران تلاشگر کشور است و من خودم را به نوعی شاگرد ایشان می دانم که به تشخیص وزارت به عنوان سرپرست فدراسیون گلف انجام وظیفه خواهند کرد و قطعا ادامه دهنده تلاش های بی وقفه آقای سعیدی خواهند بود.

مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت:جلسه امروز مزین شده به مدیران ارشد و روسای برخی فدراسیون ها و باعث افتخار است که استقبالی کم نظیر را شاهد بودیم.

در ادامه این جلسه سعیدی رئیس پیشین فدراسیون گلف ضمن ارائه گزارشی از فعالیت خود در دوران ریاست هفت ساله فدراسیون افزود: از حسن انتخاب آقای داورزنی و انتخاب اصلح و شایسته و مطمئن آقای منتقمی به عنوان سرپرست فدراسیون کمال تشکر را دارم و با آرامشی دو چندان فدراسیون را ترک می‌کنم.

سعیدی اظهار داشت: عمده تلاش من در دوران خدمت در فدراسیون این بود که گلف را از انزوا خارج کنم تا نگاه به این ورزش تغییر کند.

ریس سابق فدراسیون گلف ادامه داد: با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک گلف کشور در این سال ها جهش خوبی داشته است و خوشبختانه شاهد رشد این ورزش در کشور هستیم.

وی بیان داشت: امروز گلف در پنج دانشگاه معتبر ایران رسما تدریس می شود و به لحاظ توسعه و گسترش و بحث ورزشکاران سازمان یافته شرایط خوبی دارد.

در ادامه این مراسم بهروز منتقمی سرپرست جدید فدراسیون گلف اظهار داشت: تا کنون کمتر نشست تودیع و معارفه ای با این صمیمیت و باشکوه برگزار شده که این موجب خرسندی است و من این موضوع را به فال نیک میگیرم.

وی ادامه داد:در طول این مدت وضعیت فدراسیون گلف را رصد کردم ومتوجه شدم خوشبختانه فدراسیون در طول ریاست آقای سعیدی سیر صعودی و رو به رشدی را داشته است.

سرپرست فدراسیون گلف اظهار داشت: سعیدی به جای بزرگی برای ادامه فعالیت رفته اند و از گلف جدا نشده اند و قطعا من یاری هستم که به خانواده گلف اضافه شده ام و ایشان هم به عنوان یار در کنار ما باقی خواهند ماند.

منقمی افزود: تمام سعی خود را خواهیم کرد تا در این عرصه نیز تاثیر گذار باشیم و بتوانیم رشد روز افزون گلف را رقم بزنیم.

انتهای پیام

دیگران چه می خوانند:
منبع : خبرگزاری ایسنا

برگزاری مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون گلف

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟