فدراسیون فوتبال: داشتن پست اجرایی هیات رئیسه منعی ندارد

روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به مشغله‌های اجرایی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تایکد کرد که این موضوع امری طبیعی است و اشکالی بر آن وارد نیست.
فدراسیون فوتبال: داشتن پست اجرایی هیات رئیسه منعی ندارد

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای آورده است: حضور اعضای هیات رئیسه در کمیته های مختلف فدراسیون فوتبال در سایر سازمان های بین المللی بالادستی فدراسیون فوتبال نیز به چشم می‌خورد و به عنوان نمونه عینی آن می‌توان به مسئولیت آقای علی کفاشیان در هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا و ریاست ایشان بر کمیته فوتسال AFC اشاره کرد.

این وضعیت در مورد اکثر اعضای هیات رئیسه AFC به چشم می خورد و فلسفه آن درگیری عملی اعضای هیات رئیسه با مسایل و موضوعات حوزه فوتبال و اشراف ایشان به موضوعاتی است که جهت تصویب به هیات رئیسه ارجاع می‌گردد.

دیگران چه می خوانند:

علاوه بر این، در بحث مربوط به مسئولیت‌های دبیرکل فدراسیون فوتبال، به اطلاع می رساند ایشان پس از انتخاب به این سمت از سایر مسئولیت ها منفک شدند و تنها مسئولیت دبیرکلی را بر عهده دارند که بر اساس قوانین فیفا، AFC و اساسنامه فدراسیون فوتبال، مسئولیت اداری تمام دپارتمان های اجرایی فدراسیون زیر نظر دبیرکل بوده و اداره می شوند".

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

فدراسیون فوتبال: داشتن پست اجرایی هیات رئیسه منعی ندارد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟