فتاحی: پرسپولیس هفته آینده می‌تواند جشن قهرمانی بگیرد/ تماشاگران آبروداری کنند

مسوول برگزاری مسابقه‌های لیگ برتر اعلام کرد پرسپولیس در صورت برد مقابل استقلال هفته بعدی مسابقه‌ها می‌تواند جشن قهرمانی برگزار کند.
فتاحی: پرسپولیس هفته آینده می‌تواند جشن قهرمانی بگیرد/ تماشاگران آبروداری کنند

به گزارش ایسنا، سعید فتاحی، مسوول برگزاری مسابقه‌های لیگ برتر درباره برنامه حضور اینفانتینو در داربی ۸۶ گفت: اینفانتینو بازی را حتما خواهد دید چون داربی برای هر دو تیم و فدراسیون فوتبال مهم است. این دو تیم از تماشاگران زیادی بهره‌مندند در بحث میزبانی ما در آسیا کمک خواهد کرد. از تماشاگران نیز خواهشمندیم  فرهنگ اصیل ایرانی را نشان دهند اگر هم کسی آن وسط ترقه‌ای بیندازد سریع به پلیس گزارش دهند تا دیگر این اتفاقات نیفتد.

او افزود: جلسه هماهنگی بازی انجام شده و این بازی هم مثل سایر بازی‌هاست. با توجه به این که هر دو تیم خوب بازی کرده و نتیجه‌ گرفته‌اند پیش‌بینی می‌کنیم ورزشگاه مملو از تماشاگر شود و از هواداران نیز می‌خواهیم زودتر به ورزشگاه بیایند و آن را به ساعات پایانی موکول نکنند تا با مشکل ورود مواجه نشوند. با توجه به این که مهمانان خارجی در هیات همراه آقای اینتفانتینو حضور دارند امیدوارم تماشاگران با نیروی انتظامی همکاری کنند تا به شکل آبرومندانه‌ای مسابقه برگزار شود.

دیگران چه می خوانند:

رییس کمیته مسابقات هم‌چنین درباره فروش ۶۰ هزار بلیت برای داربی گفت: هر سال همین برنامه وجود داشته است. ۸۰ درصد ظرفیت ورزشگاه را بلیت فروشی می‌کنیم و امسال هم تصمیم‌گیری شده ۶۰ هزار بلیت از طریق سازمان لیگ فروخته شود. ۳۰ هزار بلیت از طریق شعب کوثر واگذار شود. باشگاه استقلال مسوول فروش بلیت‌هاست و مسوولان آن امروز نحوه فروش بلیت‌ها را اعلام می‌کنند. ظرفیت ورزشگاه آزادی ۷۶ هزار نفر است.

او در مورد برگزاری جشن قهرمانی بعد از برد پرسپولیس در داربی گفت: در صورتی که پرسپولیس قهرمانی‌اش مسجل شود، می‌تواند قهرمانی بگیرد اما قهرمانی پرسپولیس در داربی با اما و اگر است. سال گذشته نیز زمانی که قهرمانی پرسپولیس مسجل شده بود جشن برگزار کردیم. اگر پرسپولیس پیروز داربی باشد جشن قهرمانی بعد از این بازی و در هفته‌های بعدی گرفته خواهد شد.

فتاحی هم‌چنین در مورد به وجود آمدن بازار سیاه بلیت داربی تصریح کرد: چون در داربی قبلی برای اولین‌بار بود که باشگاه پرسپولیس و استقلال خودشان بلیت‌فروشی را انجام داده بودند، مشکلاتی به وجود آمد. اما الان استقلال این تجربه را دارد و با افزایش تعداد گیت‌ها، پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است. از فصل بعد نیز باید این دو باشگاه بلیت فروشی الکترونیکی داشته باشند.

او هم‌چنین درباره حضور اینتفانتینو در بازی فوتسال پیشکسوتان گفت: خود اینفانتینو پیش از آمدن به ایران درخواست کرده بود حتما یک بازی فوتسال تدارک ببینند و فدراسیون فوتبال نیز از بازیکنان بزرگ برای حضور در این بازی دعوت کرده است. اگر این دوستان بخواهند بعد از بازی فوتسال، داربی را تماشا کنند تمهیداتی اندیشیده خواهد شد که بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

فتاحی: پرسپولیس هفته آینده می‌تواند جشن قهرمانی بگیرد/ تماشاگران آبروداری کنند

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟