توضیحات مدیرعامل پدیده در رابطه با حق پخش تلویزیونی بازی‌های لیگ

مدیرعامل باشگاه پدیده می‌گوید باشگاه‌های لیگ برتری متحد شده‌اند که درباره حق پخش تلویزیونی پیگیری‌های لازم را انجام دهند.
توضیحات مدیرعامل پدیده در رابطه با حق پخش تلویزیونی بازی‌های لیگ

به گزارش ایسنا، حمیدرضا کریمویی در حاشیه جلسه‌ای که امروز (دوشنبه) در سازمان لیگ برگزارش شد در جمع خبرنگاران گفت: جلسه خوبی بود. این جلسه به درخواست باشگاه‌ها انجام شد و درباره درآمدی که باید باشگاه ها داشته باشند و راجع به شرایط بسیار سختی که حاکم بر حوزه اقتصادی و منابع مالی باشگاه‌ها است، برگزار شد.
او گفت: قرار شد بر اساس توافقی که بین باشگاه‌ها انجام شد صورت جلسه ای که از همین باب امضا شود و پیگیری‌ها خصوصا درباره دریافت حق پخش از صداوسیما انجام شود و در شکل‌ها و طرق مختلفی که در جلسه طرح موضوع شد، ان‌شاءالله این قضیه محقق خواهد شد. بیش از حدود 60 تا 70 درصد از درآمدهای باشگاه‌ها می‌تواند از حوزه حق پخش باشد که تا امروز دریافتی نداشتیم.

او ادامه داد:‌ در این جلسه چیزی که مهم بود همه باشگاه‌ها متحد شدند که اگر سیاست خاصی مد نظر باشد و بتوان در این حوزه پیگیری شود، اعم از همکاری صداوسیما که این کار اتفاق بیفتد. امروز همه هم‌قسم شده‌اند که این اتفاق توسط باشگاه‌ها پیگیری شود. من فکر می‌کنم قطعا اگر با این جدیت این کار پیگیری شود، قطعا به نتیجه خواهد رسید.

دیگران چه می خوانند:

کریمویی در پاسخ به این سوال که آیا مهاجری سرمربی تیم پدیده از این باشگاه می‌خواهد برود گفت: این موضوع صحت ندارد. خود او این حرف را تکذیب کرده است. مهاجری کاملا مورد حمایت ماست و در تیم پدیده دارد کارش را ادامه می‌دهد.

او در پاسخ به این سوال که آیا هیات مدیره جدید پدیده مایل به تیم‌داری نیستند اظهار کرد: تمام دوستان با تمرکز به دنبال این هستند که تیم راه خودش را ادامه دهد. این تیم جزو سرمایه‌های گروه پدیده است. طبیعتا این تیم مشکلات اقتصادی دارد که باید به کمک مدیران استانی و مدیران گروه پدیده برطرف شود.

او در پایان درباره کسر 6 امتیاز از این تیم گفت: ما در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم این 6 امتیاز را برگردانیم. این پیگیری‌ها بسیار خوب بوده است.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

توضیحات مدیرعامل پدیده در رابطه با حق پخش تلویزیونی بازی‌های لیگ

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟