درینک واتر: الگوی فوتبالی من زولا بود

هافبک تیم چلسی از جان فرانکو زولا به عنوان الگوی فوتبالی خود نام برد.
درینک واتر: الگوی فوتبالی من زولا بود

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از دیلی میل، چلسی با شکست دو بر یک برابر منچستریونایتد به رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر سقوط کرد و حالا باید هر طور  که شده منچسترسیتی را در بازی هفته‌ آینده شکست دهد. در غیر این صورت ممکن است حتی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز از دست بدهد. در این دیدار دنی درینک واتر برای تیمش به میدان رفت و نمایش خوبی هم از خود نشان داد.

درینک واتر در پاسخ به این سوال که الگوی فوتبالی او چه کسی است گفت: من وقتی بچه بودم بازی تمام تیم های بزرگ از جمله یونایتد، لیورپول، آرسنال و چلسی را می دیدم. درباره چلسی باید بگویم که جان تری، فرانک لمپارد، دنیس وایز و جان فرانکو زولا را خیلی دوست داشتم و در این بین عاشق زولا بودم. من به خاطر زولا حتی تصمیم گرفتم در ابتدا در پست مهاجم بازی کنم و گلزنی کنم. فکر می کنم خیلی از بازیکنان هم نسل من عاشق این بازیکن بوده باشند چون شخصیت مثال زدنی و خوبی داشت و از مهارت تکنیکی بالایی نیز برخوردار بود.

دیگران چه می خوانند:

 

این هافبک همچنین درباره بازی با یونایتد که با شکست آبی پوشان همراه شد نیز گفت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و با برنامه در زمین ظاهر شدیم  ولی روی اشتباه‌های فردی که داشتیم دروازه‌مان باز شد. وقتی از حریف پیش افتادیم باید دقت بیشتری را به خرج می دادیم.

چلسی در بازی بعدی خود در لیگ برتر باید برابر منچسترسیتی به میدان برود.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

درینک واتر: الگوی فوتبالی من زولا بود

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟