رضاییان: سازمان لیگ پول کمی بابت تبلیغات به ما داده است

مدیر عامل پارس جنوبی جم می گوید سازمان لیگ تنها 100 میلیون تومان از درآمد تبلیغات را به تیمش داده است.
رضاییان: سازمان لیگ پول کمی بابت تبلیغات به ما داده است

به‌ گزارش ‌ایسنا، بهرام رضاییان، مدیر عامل پارس جنوبی جم در حاشیه جلسه مدیرعامل باشگاه‌ها در سازمان لیگ، عنوان کرد: هیچ گونه درآمدزایی ندارند. نه تبلیغات دور زمین دارند و نه حتی حق پخش و فقط می‌گویند که باید فوتبال را ارائه کنید. مدیران باشگاه‌ها حضور پیدا کردند تا این موارد را پیگیری کنند. بیانیه‌ای از سوی سازمان لیگ صادر شد که همکاری با سازمان صدا و سیما داشته باشد.

او درباره درآمدزایی تیمش از طریق حق پخش تلویزیونی گفت‌: مقدار کمی از سازمان لیگ در حدود 100 میلیون به ما پرداخت شده است. کل فوتبال ما به این شکل است که فقط هزینه می‌کنیم و درآمدزایی وجود ندارد. مجلس محترم شورای اسلامی نیز قانونی را تصویب کرده است که کمک به تیم‌های لیگ برتری ممنوع می‌باشد. تمام باشگاه‌ها و تیم‌ها بدهکار هستند و نتیجه‌ آن نیز در رای‌هایی که فیفا صادر می‌کند، دیده می‌شود.

دیگران چه می خوانند:

رضاییان در ادامه‌ درباره برگزار شدن متعدد چنین جلساتی در سال‌های اخیر، گفت‌: باید در سطح کلان به این موضوعات پرداخته شود. به نظرم چنین جلساتی خوب هستند. نمی‌شود تنها بودجه‌ای که به فوتبال اختصاص می‌یابد را در این ورزش هزینه کرد. در موضوعات کلان اگر به فوتبالمان رسیدگی نکنند، متضرر خواهیم شد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

رضاییان: سازمان لیگ پول کمی بابت تبلیغات به ما داده است

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟