غلامی: در تورنمنت بوکس بلغارستان کم فروشی نکردم

بوکسور سنگین وزن (۹۱ کیلوگرم) تیم ملی ایران گفت: در تورنمنت بلغارستان کم فروشی نکردم و کادرفنی از مدال نقره من راضی است.
غلامی: در تورنمنت بوکس بلغارستان کم فروشی نکردم

سالار غلامی در گفت و گو با ایسنا، پس از کسب مدال نقره در تورنمنت بین‌المللی بوکس بلغارستان گفت: تمام تلاش خود را در این مسابقات انجام دادم تا نماینده قابلی برای تیم ملی باشم و مدال طلا کسب کنم.  چهار شب مبارزه کردم اما متاسفانه نتوانستم طلای این رقابت‌ها را کسب کنم و به مدال نقره رسیدم. اما کم فروشی نکردم و خوشبختاته کادرفنی هم از نتیجه‌ای که کسب کردم راضی بود.

دارنده مدال نقره تورنمنت بین‌المللی بوکس ۲۰۱۸ بلغارستان ادامه داد: شب اول با مراکش از قاره آفریقا بازی داشتم و به دلیل اینکه در بازی کسب سهمیه المپیک به مراکش باخته بودم این دیدار برای من حساس بود و خوشبختانه به پیروزی رسیدم. دومین مبارزه خودم را مقابل حریف بلغارستانی با پیروزی پشت سر گذاشتم. سومین مبارزه من با نماینده صاحب نام برزیلی بود که در این مبارزه هم مقتدرانه پیروز شدم و در فینال با کشور میزبان بازی داشتم. همه حواسم به صحبت‌های مربیان بود که متاسفانه در راند سه یک اخطار گرفتم و همین در نتیجه تاثیرگذار بود.

دیگران چه می خوانند:

او افزود: حس می‌کنم به دلیل میزبانی بلغارستان داور اندکی در دادن اخطار به بوکسور بلغارستان کوتاهی کرد و اگر یک اخطار هم به بوکسور میزبان می‌داد قطعا نتیجه جور دیگری رقم می‌خورد. با ابن حال خوشحالم که مدال نقره من باعث رضایت کادرفنی است.

غلامی با بیان اینکه این تورنمنت برای شناخت بهتر بوکسورهای تیم‌ملی توسط کادرفنی بود، توضیح داد: کادرفنی باید به یک خروجی می‌رسید و خدا را شکر یک نتیجه خوب هم کسب شد. امیدوارم با شناخت نقاط ضعف و قوت بوکسورهای تیم ملی توسط کادر فنی، نمایندگان ایران در تیم ملی به آمادگی خوبی برسند. مدال بازی‌های آسیایی از اصلی‌ترین نیازهای بوکس ایران است و بوکسورهای ما نباید در بازیهای آسیایی جاکارتا اشتباه کنند. امیدوارم با تلاش‌های کادرفنی و خود بوکسورها نتایج خوبی در جاکارتا کسب کنیم و با کسب مدال بوکس را به جایگاه خود برسانیم.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

غلامی: در تورنمنت بوکس بلغارستان کم فروشی نکردم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟