سوارس چالش جدید والورده

سرمربی بارسلونا در استفاده از سوارس در دیدار مقابل لاس پالماس ابهام دارد.
سوارس چالش جدید والورده

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، ارنستو والورده برای دیدار آینده بارسلونا مقابل لاس پالماس با یک ابهام بزرگ روبه‌رو است. سرمربی آبی اناری‌ها در رابطه با استفاده از لوییس سوارس در بازی پنج‌شنبه شب ابهام دارد. مهاجم اروگوئه‌ای در شرایط خوبی قرار دارد و تاکنون ۲۰ گل در لالیگا به ثمر رسانده است (او مقابل خیرونا هت تریک کرد) اما چهار کارته است و اگر در دیدار آینده بارسا جریمه شود هفته‌ آینده مقابل اتلتیکومادرید نمی‌تواند به میدان برود.

سوارس در بازی شنبه تمام تلاشش را کرد تا کارت زرد دریافت کند و به همراه تیم به جزایر قناری سفر نکند اما داور او را جریمه نکرد. والورده همیشه اعلام کرده است بازی پیش‌رو از همه مهم‌تر است اما اکنون ممکن است تفکر متفاوتی داشته باشد چون احتمال دارد یکی از بهترین‌هایش را در فینال لالیگا (دیدار بارسلونا و اتلتیکو) از دست بدهد. مهاجم اروگوئه‌ای در ۲۲ بازی‌اش در لالیگا توانسته است هشت بار نخستین گل تیمش را به ثمر برساند. حضور او در خط حمله حیاتی است.

دیگران چه می خوانند:

سوارس پیش از این در شرایط مشابهی قرار داشت. این اتفاق چند هفته‌ پیش رخ داد، زمانی که بارسلونا برای قطعی کردن صعودش به فینال کوپا دل ری به والنسیا سفر می‌کرد. آبی‌ اناری‌ها در بازی رفت با یک گل پیروز شده بودند و باید برای حضور در فینال ۲۱ آوریل در واندا متروپولیتانو مقابل سویا تلاش می‌کردند. مهاجم اروگوئه‌ای با وجود این که یک کارته بود در ترکیب اصلی بارسلونا در مستایا به میدان رفت. سوارس در ورزشگاهی که جو آن کاملا نسبت به او منفی بود بازی کرد و در تمام لحظات مراقب رفتارش بود و کارت زرد دریافت نکرد. به همین خاطر کادر فنی می‌تواند دوباره به سوارس اعتماد کند. در صورت حضور نداشتن این بازیکن، پاکو آلکاسر، عثمان دمبله و فیلیپ کوتینیو می‌توانند در خط حمله به جای او بازی کنند.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

سوارس چالش جدید والورده

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟