سرمربی کاراته بیمه تعاون: امیدوارم داوری تاثیری در تعیین قهرمان نگذارد

رقابت‌های هفته پایانی سوپرلیگ کاراته سه‌شنبه برگزار می‌شود و تکلیف قهرمان این دوره از مسابقه‌ها نیز مشخص خواهد شد.
سرمربی کاراته بیمه تعاون: امیدوارم داوری تاثیری در تعیین قهرمان نگذارد

شهاب سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، پیش از دیدارهای هفته پایانی سوپرلیگ کاراته و تعیین قهرمان اظهار کرد: سه بازی مهم و حساس در هفته پایانی داریم و رقابت ما با تیم دانشگاه آزاد به نوعی تعیین کننده مقام اول و دوم سوپرلیگ خواهد بود. یک هفته اردو را در زنجان برگزار کردیم. یکشنبه این اردو به پایان رسید و روز دوشنبه را نیز به بازیکنانم استراحت داده ام تا از نظر ذهنی و شرایط بدنی در شرایط خوبی قرار داشته باشند و بتوانند سه بازی خوب را ارائه دهند.

او در ادامه افزود: هر دو تیم بازیکنان کلیدی و ارزشمندی را در اختیار دارند و در این رقابت‌ها هر ورزشکاری که کم اشتباه‌تر ظاهر شود می‌تواند پیروز کومیته شود. ما بر روی نقاط قوت بازیکنان خود و  همچنین بر روی نقاط ضعف حریف کار کرده ایم. امیدوارم که سه‌شنبه روز بازیکنانم باشد و با حداکثر توانایی‌های خود ظاهر شوند و هر تیمی که شایسته قهرمانی باشد، بر روی سکوی قهرمانی قرار گیرد.

دیگران چه می خوانند:

شهاب سلطانی در ادامه با اشاره به اینکه یک بازیکن خارجی را به خدمت گرفته، ادامه داد: ما در بخش کاتای انفرادی خود یک بازیکن از ترکیه را از نیم فصل دوم به تیم اضافه کرده‌ایم که قرار است برای ما در یک هفته بازی کند که ما از او در هفته پایانی استفاده خواهیم کرد که حضور او در تیم ما برای تقویت بخش کاتا است. همچنین رقابت این بازیکن با  بازیکنان ایرانی برای کاراته می‌تواند سودمند باشد.

شهاب سلطانی در پایان اظهار کرد: امیدوارم که در هفته پایانی همانند دور رفت نتیجه داوری در تعیین برنده و بازنده تاثیرگذار نباشد و هر تیمی که شایسته عنوان قهرمانی باشد این مقام را کسب کند.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

سرمربی کاراته بیمه تعاون: امیدوارم داوری تاثیری در تعیین قهرمان نگذارد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟