گریزمان: اگر از چیزی پشیمان باشم آن را در زمین بازی نشان می‌دهیم

مهاجم اتلتیکومادرید اعلام کرد اگر از چیزی پشیمان باشد آن را در جریان بازی‌ها نشان می‌دهد.
گریزمان: اگر از چیزی پشیمان باشم آن را در زمین بازی نشان می‌دهیم

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، اتلتیکومادرید یک‌شنبه شب در هفته‌ بیست و پنجم لالیگا به راحتی توانست سویا را پنج بر دو شکست دهد. آنتوان گریزمان در این بازی هت تریک کرد. مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید پس از بازی گفت‌: اگر می‌خواهیم کارهای بزرگی انجام دهیم باید چنین تیمی داشته باشیم. از کادر پزشکی تیم گرفته تا بازیکنان حاضر در تیم باید این چنین باشند. ما باید به این روند ادامه‌ دهیم.

گریزمان در ادامه‌ اظهار کرد: برای پیروزی در تمامی بازی‌های باقی‌ مانده در لالیگا تلاش خواهیم کرد. ابتدا باید لگانس را شکست دهیم و در ادامه‌ مشخص خواهد شد لالیگا چگونه به پایان خواهد رسید.

دیگران چه می خوانند:

مهاجم فرانسوی در مورد پشیمان شدن از برخی از اظهاراتش گفت‌: در همه بازی‌ها سعی می‌کنم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم. اگر از چیزی احساس پشیمانی کنم آن را در زمین نشان می‌دهم. 

گریزمان در مورد آینده فرناندو تورس اظهار کرد: از تصمیم تورس خبری ندارم. او در تیم خوب است و اشتیاق زیادی برای بازی دارد. خوب تمرین می‌کند و سپس سرمربی تصمیم می‌گیرد که چه بازیکنی به میدان برود. مطمئن هستم زمانی که به او نیاز داریم همیشه آماده است.

مهاجم اتلتیکو که از هت تریکش برابر سویا خشنود است، گفت‌: از بازی که به نمایش گذاشتیم خوشحالم. نکته بد این دیدار دریافت دو گل در دقایق پایانی بود. با این حال به رقابت‌مان در لالیگا ادامه‌ می‌دهیم. ما تیم متحدی هستیم و می‌توانیم به هر جایی که می‌خواهیم برسیم.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

گریزمان: اگر از چیزی پشیمان باشم آن را در زمین بازی نشان می‌دهیم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟