سیمئونه: اگر گریزمان پیشرفت کند ما نیز پیشرفت می کنیم

سرمربی اتلتیکومادرید پیشرفت تیمش را به پیشرفت مهاجم فرانسوی وابسته دانست.
سیمئونه: اگر گریزمان پیشرفت کند ما نیز پیشرفت می کنیم

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، اتلتیکومادرید یکشنبه شب در هفته‌ بیست و پنجم لالیگا با نتیجه‌ پنج بر دو سویا را شکست داد. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت‌: تیم از هر لحاظ خوب بود و بازیکنان در هر لحظه از بازی بهترین تصمیم را می گرفتند به همین خاطر بازی‌ خوبی را به نمایش گذاشتیم. پس از شکست از سویا در کوپا دل ری پیشرفت زیادی کردیم. حریف به نحوی بازی را آغاز کرد که خواهان گلزنی و پیروزی بود. در لحظات نخست بازی موریل فرصت گلزنی داشت اما اجازه گلزنی به او ندادیم. تیم ما بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد. در نیمه دوم بهترین نمایش‌یمان را در فصل جاری ارائه دادیم. پس از ‌دقیقه ۱۵ بازی مسیر خود را پیدا کردیم و با قدرت بازی کردیم.

اتلتیکو توانست هفتمین پیروزی پیاپی اش را جشن بگیرد و در تعقیب بارسلونای صدرنشین باقی بماند. سرمربی آرژانتینی در این رابطه اظهار کرد: آرام هستیم. باید به بهتر شدن ادامه‌ دهیم. می دانیم چگونه برابر حریفان  بازی کنیم  ولی با این حال باید گام به گام پیش برویم.

دیگران چه می خوانند:

سرمربی  اتلتیکومادرید در ادامه‌ افزود: به بارسلونا فکر نمی‌کنیم. پیش از دیدار برابر لگانس دو روز و نیم فرصت استراحت داریم. لگانس تیم پیچیده ای است و در خط دفاعی قدرتمند است. با آرامش به این قضیه نگاه می‌کنیم.

اتلتیکو از شروع ۲۰۱۸ در خط حمله کاملا نسبت به سال ۲۰۱۷ متفاوت عمل کرده و قدرتمند شده است. سیمئونه در این باره اظهار کرد: حضور دیگو کاستا در کنار آنتوان گریزمان در این رابطه تاثیر گذار بوده است . همچنین کوین گامیرو و آنخل کورئا در سطح خوب خود ظاهر شدند. پس از شروع سال جدید تیم توانست موقعیت زیادی روی دروازه‌ حریفان ایجاد کند.

گریزمان در این بازی هت تریک کرد و پاس گل داد. سرمربی آرژانتینی درباره مهاجم فرانسوی تیمش گفت‌: او عملکرد خیلی خوبی داشت. امیدوارم که به پیشرفت خود ادامه‌ دهد چون اگر او پیشرفت کند تیم هم پیشرفت می‌کند. گریزمان  در بهترین دوران خود به سر می‌برد.

قرمز و سفید پوشان در دقایق پایانی بازی دو بار دروازه‌شان باز شد و یان اوبلاک یازدهمین گل این فصلش را دریافت کرد. سیمئونه در مورد این قضیه گفت‌: از تیم عصبانی نیستم چون سویا تیم خیلی قدرتمندی است و زمانی که بدون تمرکز بازی کنید آنها دروازه‌تان را باز می‌کنند. وقتی که بازی بدون گل در جریان بود حریف یک موقعیت گل داشت که اوبلاک به خوبی عمل کرد. ما پیروزی خیلی مهمی را به دست آوردیم.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

سیمئونه: اگر گریزمان پیشرفت کند ما نیز پیشرفت می کنیم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟