ونگر: گل دوم سیتی ۱۰۰ درصد آفساید بود

سرمربی آرسنال تاکید کرد منچسترسیتی با کمک داور توانست در فینال جام اتحادیه برنده شود و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
ونگر: گل دوم سیتی ۱۰۰ درصد آفساید بود

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اسکای ‌اسپورت، آرسنال در فینال جام اتحادیه با سه گل برابر منچسترسیتی شکست خورد و از رسیدن به عنوان قهرمانی باز ماند.

آرسن ونگر بعد از این شکست، گفت‌: من معتقدم کمی بدشانسی آوردیم. گل دوم منچسترسیتی را الان ‌دقیق مشاهده کردم. آن گل ۱۰۰ درصد آفساید بود. گل دوم مهم‌ترین گل مسابقه بود چون بازی را کشت. اگر آن گل زده نمی‌شد، ما می‌توانستیم به بازی برگردیم. من فکر می‌کنم که همه چیز امشب علیه ما بود. نمی‌دانم چرا سیستم بازبینی تصاویر درست اجرا نمی‌شود؟ چطور داوران ویدیویی کنار زمین می‌نشینند و آفساید اعلام نمی‌کنند. پس این داوران چه کاری باید انجام دهند وقتی چنین صحنه واضحی را آن هم از روی صندلی نمی‌توانند ببینند.

دیگران چه می خوانند:

سرمربی فرانسوی آرسنال در پایان صحبت‌هایش ‌اضافه کرد: ما موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم  ولی با بی‌دقتی این فرصت‌ها را در این بازی از دست دادیم و در ادامه‌ اشتباه بدی داشتیم که باعث شد دروازه‌ ما باز شود. نیمه دوم را خیلی ضعیف شروع کردیم ولی بدشانس بودیم و داوری علیه ما بود. چند تغییر دادیم ولی دیر شده بود. قطعا وقتی شما شکست می‌خورید اشتباه‌هایی داشتید آن هم با نتیجه‌ سه بر صفر باید بهتر دفاع می‌کردیم. قرار گرفتن برابر تیمی هم‌چون منچسترسیتی این را می‌طبد که بی‌اشتباه و بی‌نقص باشیم که ما نبودیم.

ونگر و آرسنال این فرصت را دارند که پنج‌شنبه شب منچسترسیتی را در لیگ برتر شکست دهند. این بازی خانگی برای آرسنال که در تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است بسیار مهم است.

انتهای پیام  

منبع : خبرگزاری ایسنا

ونگر: گل دوم سیتی ۱۰۰ درصد آفساید بود

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟