نگرانی موستافی از مهار دی بروین در جام اتحادیه

مدافع آلمانی آرسنال نگران مهار کوین دی بروین آماده‌ترین بازیکن منچسترسیتی در فینال جام اتحادیه است.
نگرانی موستافی از مهار دی بروین در جام اتحادیه

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، دو تیم منچسترسیتی و آرسنال در فینال جام اتحادیه در ورزشگاه ومبلی برابر هم به میدان خواهند رفت. کوین دی بروین ستاره بلژیکی منچسترسیتی آماده ترین بازیکن این روزهای تیمش است.

شکودران موستافی مدافع آلمانی آرسنال درباره تقابل با کوین دی بروین و سیتی در فینال جام اتحادیه گفت: دی بروین آماده‌ترین بازیکن سیتی است. مهار او واقعا کار دشواری است. او در فصل‌های اخیر ثابت کرده که بازیکن در حد کلاس جهانی است و در دیدار فینال هم اگر چشم از او برداریم مشکل‌ساز خواهد شد. به هیچ وجه نباید به بازیکنان سیتی فضا بدهیم و باید تلاش کنیم که بتوانیم به خوبی این بازیکنان را مهار کنیم.

دیگران چه می خوانند:

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: البته سیتی فقط به دی بروین خلاصه نمی‌شود و همه بازیکنان این تیم بازیکنان بزرگی هستند و به همین خاطر من فکر کنم دیداری بسیار دشوار در پیش داریم. جام اتحادیه فرصتی است که یک جام به هوادارانمان بدهیم. ما به همین خاطر به ومبلی خواهیم رفت و تمام تلاش خودمان را نیز به کار خواهیم بست تا هوادارانمان را خوشحال کنیم.

آرسنال از جام حذفی همانند تیم سیتی حذف شده است و در لیگ برتر هم شانسی برای قهرمانی ندارد و به همین خاطر جام اتحادیه در کنار لیگ اروپا تنها فرصت‌های باقی مانده برای تیم ونگر است که در آن به قهرمانی برسند.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

نگرانی موستافی از مهار دی بروین در جام اتحادیه

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟