رئیس فدراسیون کوهنوردی: دربازی‌های آسیایی 2018 مدال کسب می‌کنیم

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی مدعی شد: دربازی‌های آسیایی 2018 مدال کسب می‌کنیم.
رئیس فدراسیون کوهنوردی: دربازی‌های آسیایی 2018 مدال کسب می‌کنیم

به گزارش ایسنا، رضا زارعی در جمع خبرنگاران در لرستان اظهار کرد: در اسفندماه مسابقات دو کوهستان (اسکای رانینگ) قهرمانی کشور در خرم‌آباد برگزار خواهد شد. سال آینده هم به‌ احتمال‌ زیاد خرم‌آباد میزبان رقابت‌های سنگ‌نوردی قهرمانی کشور خواهد بود.


وی اضافه کرد: امسال بالغ‌بر 180 میلیون تومان برای سالن سنگ‌نوردی خرم‌آباد هزینه کرده‌ایم و سال آینده این رقابت‌ها به‌عنوان نخستین مسابقه مهم در این سالن برگزار می‌شود.

زارعی در پاسخ به پرسشی که کوهنوردان حادثه اشترانکوه بیمه بودند؟ گفت: تمام کوهنوردان خراسانی از طرف باشگاه بیمه بوده‌اند و در حال مجاب کردن بیمه‌گذار برای پرداخت بیمه هستیم.

وی یادآور شد: جلسات کارشناسی در فدراسیون برگزار و نتایج مقدماتی اخذشده است، مرحوم جوکار از لرستان (راهنمای گروه) فقط بیمه ورزشی بوده اما اینکه تیم خراسان رضوی ایشان را بیمه کرده یا نه مطمئن نیستم!

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در پاسخ به پرسش ایسنا که تیم ایران توانایی کسب مدال دربازی‌های آسیایی 2018 و المپیک 2020 را دارد؟ گفت: قاطعانه می‌گویم می‌توانیم در جاکارتا مدال بگیریم، با توجه به اینکه ICC (فدراسیون آسیایی سنگ‌نوردی) رشته‌های حاضر در جاکارتا را اعلام کرد و هرچند اندونزی جزو سه قدرت برتر دنیا در سنگ‌نوردی سرعت بوده و گرفتن مدال بسیار سخت است اما این دلیل نمی‌شود که کوتاه بیاییم، چراکه شانس و شایستگی کسب مدال داریم و برای آن تلاش می‌کنیم اما در المپیک 2020 سهمیه گرفتن و کسب مدال بسیار سخت است.

وی در ادامه یادآور شد: اعتبارات فدراسیون در سال جاری بالغ‌بر 15 میلیارد ریال بوده که در حوزه همگانی بوده‌ و امیدواریم با توجه به اینکه سال 97 در حوزه قهرمانی هستیم، بودجه ارتقاء پیدا کند.

زارعی درباره اینکه از فعالیت فدراسیون در حوزه قهرمانی راضی است یا همگانی، بیان کرد: فدراسیون‌های برتر در حوزه قهرمانی حضور دارند و ما دیده نمی‌شویم اما در حوزه همگانی بهتر می‌توانستیم کارکنیم و دیده شویم.

دیگران چه می خوانند:


انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

رئیس فدراسیون کوهنوردی: دربازی‌های آسیایی 2018 مدال کسب می‌کنیم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟