مرعشیان: اگر رییس دوهیات بودن خلاف قانون باشد، مسئوولیت جدید را نمی‌پذیرم

رییس هیات ورزش‌های دانشگاهی استان خوزستان گفت: چون هنوز حکمی از سوی دکتر دهخدا برای ریاست هیات ورزش‌های دانشگاهی استان خوزستان به من ابلاغ نشده است، اگر مطئمن شوم رییس دو هیات بودن خلاف قوانین و مقررات است، این مسوولیت را نمی‌پذیرم.
مرعشیان: اگر رییس دوهیات بودن خلاف قانون باشد، مسئوولیت جدید را نمی‌پذیرم

سید حسین مرعشیان در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که بنا به گفته‌ی مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، طبق قانون یک نفر نمی‌تواند به طور همزمان ریاست دو هیات ورزشی را در یک استان برعهده بگیرد و این خلاف قانون و مقررات است، اظهار کرد: با توجه به ابهامی که در این زمینه داشتم، قبل از پذیرش این مسوولیت با آقای بشیریان دبیر فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی صحبت کردم و از او استعلام گرفتم که آیا پذیرش دو هیات ورزشی در یک استان مشکل قانونی ندارد. وی نیز به من این اطمینان را داد که چون هیات ورزش های دانشگاهی زیر نظر وزارت علوم است و هیات‌ کشتی زیر نظر وزارت ورزش و جوانان است هیچ منافاتی با یکدیگر ندارد و منع قانونی در این خصوص وجود ندارد.

وی گفت: من بابت پذیرش این دو مسوولیت هیچ حق‌الزحمه‌ای از استان دریافت نمی کنم و به صورت رایگان در هر دو هیات خدمت می کنم. البته برای این که مشکلی پیش نیاید و اطمینان حاصل پیدا کنم که پذیرش دو مسوولیت در یک استان خلاف قانون و مقررات نیست، قبل از این که حکم ریاست هیات ورزش‌های دانشگاهی استان خوزستان از سوی دکتر دهخدا به من ابلاغ شود، استعلام خواهم گرفت و سپس مسوولیت را قبول خواهم کرد. 

دیگران چه می خوانند:

مرعشیان با بیان این که هیچ اصراری برای پذیرش چنین مسوولیتی ندارم، خاطرنشان کرد: من در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز و مدیر تربیت بدنی این دانشکده هستم و نظر جمع بر این بود که مسوولیت هیات ورزرش‌های دانشگاهی استان خوزستان را علاوه بر این که رییس هیات ورزش کشتی استان نیز هستم بپذیرم. البته هیات ها چون جزو نهادهای عمومی غیر دولتی محسوب می‌شوند و بابت پذیرش مسوولیت حقوقی پرداخت نمی‌شود، فکر نمی‌کنم مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد.

رییس هیات ورزش‌های دانشگاهی استان خوزستان در پایان گفت: چون دوست ندارم برای ورزش‌های دانشگاهی خوزستان مشکلی ایجاد شود، قبل از دریافت حکم حتما استعلام خواهم گرفت و سپس مسوولیت ورزش‌های دانشگاهی استان خوزستان را عهده‌دار خواهم شد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

مرعشیان: اگر رییس دوهیات بودن خلاف قانون باشد، مسئوولیت جدید را نمی‌پذیرم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟