عرفان آهنگریان: برای انتخابی‌ بازی‌های آسیایی آماده می‌شوم

سانداکار سبک وزن تیم ملی ووشو گفت: مصدومیتم جزئی بود و از الآن برای مسابقات انتخابی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا آماده می‌شوم.
عرفان آهنگریان: برای انتخابی‌ بازی‌های آسیایی آماده می‌شوم

عرفان آهنگریان در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با برنامه‌های چند ماه آینده خود تا بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ گفت: از وقتی که مسابقات لیگ تعطیل شده است به قائم‌شهر آمده و تمریناتم را زیر نظر مربی خودم پیگیری می‌کنم. سعی دارم برای مسابقات انتخابی تیم ملی که ۱۸ فروردین ماه برگزار می‌شود آماده شوم تا باز هم به اردوهای تیم ملی راه پیدا کنم و در راه رسیدن به این مهم دست از تلاش برنمیدارم.

او افزود: با برگزاری مسابقات انتخابی در تاریخ ۱۸ فروردین ماه اردوهای تیم ملی هم برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا آغاز می‌شود و هدف اصلی من رسیدن به ترکیب اعزامی تیم ملی است.

دیگران چه می خوانند:

دارنده مدال طلای ووشوی یونیورسیاد ۲۰۱۷ در بخش ساندا، با اشاره به آمادگی نسبی خود توضیح داد: در جریان مسابقات لیگ مجبور شدم برای دو بازی به صورت پشت سر هم وزن کم کنم و همین مسئله باعث شد دچار یک مصدومیت جزئی(گرفتگی عضلات) شوم اما یک هفته بعد از آن مسئله باز هم به تمرینات برگشتم و خوشبختانه مشکل جدی وجود نداشت. الان مصدومیتی ندارم و تمریناتم را با فشار زیاد تا برگزاری رقابت‌های انتخابی پیگیری می‌کنم.

ملی‌پوش ووشو در رابطه با مسابقات پیش روی خود گفت: حدودا دو هفته از بازی‌های لیگ را در پیش داریم که هفته اول ۸ اسفند و هفته دوم اگر اشتباه نکنم ۲۲ اسفند برگزار می‌شود. اگر مورد خاصی پیش نیاید نایب قهرمانی تیم ما(دانشگاه آزاد اسلامی) در لیگ‌برتر قطعی شده است. البته من هدف اصلی خود را بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ قرار داده‌ام و فشار اصلی تمریناتم برای این مسابقات خواهد بود. البته برای تیم خود نیز با تمام توان به میدان می‌روم.

او در رابطه با تصمیم خود برای ادامه همکاری یا عدم همکاری با تیم دانشگاه آزاد برای فصل آینده لیگ‌برتر، گفت: فعلا به مدت دو سال با تیم دانشگاه آزاد قرارداد دارم و بعد از آن هم اگر کادرفنی بخواهد با این تیم می‌مانم و برای موفقیت تلاش می‌کنم.

آهنگریان در پایان به شرایط رو به بهبود عباس شیخی اشاره کرد و گفت: در جریان مسابقات لیگ، متاسفانه عباس در راند یک مبارزه خود مقابل سانداکار تیم پارس جنوبی هنگام اجرای فن دچار پیچ خوردگی لگن شد. ابتدا همه مصدومیت او را جدی می‌دانستند اما با انجام آزمایشات متوجه شدیم خوشبختانه مشکل جدی برای او وجود ندارد و الان هم حال او رو به بهبود است. البته فکر نمی‌کنم به انتخابی‌های تیم ملی برسد و اگر هم برسد با ۱۰۰ آمادگی نمی‌رسد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

عرفان آهنگریان: برای انتخابی‌ بازی‌های آسیایی آماده می‌شوم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟