پاسخ تمسخر آمیز مورینیو درباره نیمکت نشینی پوگبا

سرمربی شیاطین سرخ از نتیجه به دست آمده در دیدار برابر سویا راضی است و درباره نیمکت نشینی کردن پوگبا پاسخ تمسخر آمیزی داد.
پاسخ تمسخر آمیز مورینیو درباره نیمکت نشینی پوگبا

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، منچستر یونایتد در دیدار رفت برابر سویا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی بدون گل متوقف شد. مورینیو از عملکرد شاگردانش راضی است و تساوی برابر سویا را نتیجه ای بد نمی داند.

آقای خاص در نشست خبری بعد از بازی گفت: می توانستیم در این دیدار به گل برسیم. سویا در ورزشگاه خانگی خود بازی می کرد و فضای که در ورزشگاه بود کمک زیادی به آنها کرد.

دیگران چه می خوانند:

او ادامه داد: نتیجه به بازی که دو تیمی به نمایش گذاشتند اشاره می‌کند. نمی‌گویم که بازی خوب و یا بد بود اما می توانم بگویم که می توانستیم پیروز بازی شویم.

مورینیو درباره قرار ندادن پوگبا در ترکیب اصلی گفت: من اگر جای شما بودم از بازی بسیار خوب ماکتومیانی می پرسیدم. این بازیکن بسیار خوب ظاهر شد و نشان داد که می‌تواند به بازیکنی کلیدی برای یونایتد تبدیل شود. بازیکنان یونایتد در کارهای دفاعی بسیار خوب بودند و نیاز به پوگبا نبود. من تیمم را بهتر از شما می‌شناسم و می دانم که به چیزهای نیاز است.

مورینیو در پایان گفت: بازی را خوب شروع کردیم. سویا بازیکنی کلیدی و تاثیر گذار به نام بانگا دارد. ما در این دیدار او را به خوبی مهار کردیم و اصلا فضا در اختیار او قرار ندادیم. از نتیجه راضی هستم و به دنبال پیروزی در اولدترافورد هستیم.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

پاسخ تمسخر آمیز مورینیو درباره نیمکت نشینی پوگبا

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟