سرمربی تیم هندبال گچساران: با پیروزی مقابل سپاهان به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شویم

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران می‌گوید که تیمش با پیروزی مقابل سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شود.
سرمربی تیم هندبال گچساران: با پیروزی مقابل سپاهان به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شویم

مهدی آزاد منجیری سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد بازی این هفته‌ تیم خود با سپاهان، اظهار کرد: سرنوشت تیم گچساران به بازی فردا (پنجشنبه) بستگی دارد. اگر بتوانیم برابر سپاهان پیروز شویم به قهرمانی خیلی نزدیک‌تر خواهیم شد.

او ادامه‌ داد: سپاهان در هفته‌ آینده نیز مقابل کازرون بازی دارد. اگر این تیم هم بتواند بر کازرون پیروز شود قهرمانی ما مسجل خواهد شد و در بازی آخر که با کازرون داریم کار راحت تری خواهیم داشت.

دیگران چه می خوانند:

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در مورد بازی ناتمام تیمش در هفته‌ گذشته مقابل نیروی زمینی ارتش نیز، اظهار کرد: در نیمه اول بازی مساوی بود. داور هم در آن روز شاید خیلی خوب نبود و ضعیف کار کرد و این ضعف داوری برای هر دو تیم بود. داور هم برای تیم ما و هم برای تیم مقابل اشتباه می‌کرد  ولی نمی دانم چرا نیروی زمینی تیم خود را بیرون کشید.

آزاد منجیری در پایان گفت‌: هنوز ‌دقیق نمی دانم که کمیته‌ انضباطی نتیجه‌ را اعلام کرده است یا خیر اما قاعدتا باید نتیجه‌ 10 بر صفر به سود تیم ما باشد. حتی در بازی سه ‌دقیقه وقت به تیم نیروی زمینی داده شد  که به بازی برگردد اما آنها زمین مسابقه را ترک کردند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم هندبال نفت و گازگچساران تاکنون با 20 امتیاز در رده نخست جدول و لیگ برتر قرار دارد و باید فردا در هفته دوازدهم به مصاف فولاد مبارکه سپاهان برود.

انتهای پیام ‌

منبع : خبرگزاری ایسنا

سرمربی تیم هندبال گچساران: با پیروزی مقابل سپاهان به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شویم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟