شاهین طبع: قزاقستان تیم سازماندهی شده ای است و بازی سختی داریم

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: قزاقستان تیم سازماندهی شده ای است و بازی سختی خارج از خانه پیش رو داریم.
شاهین طبع: قزاقستان تیم سازماندهی شده ای است و بازی سختی داریم

به‌ گزارش ‌ایسنا،  مهران شاهین در مورد شرایط ملی پوشان بسکتبال پیش از دیدار با قزاقستان ، اظهار کرد: شرایط جوی قزاقستان و شهر آستانه با تهران متفاوت و خیلی سرد است، اما خوشبختانه پیش‌بینی این هوا را کرده‌ ایم  و مشکلی وجود ندارد. پزشک تیم هم مراقب بچه ها است.

وی در مورد قزاقستان، گفت‌:  آنها تیم خوب و سازمان‌دهی شده ای هستند و امیدوارم بازی قابل قبولی را ارائه دهیم. آنها از دو بازی اول خود دو برد دارند و از شرایط میزبانی هم استفاده خواهد کرد.

دیگران چه می خوانند:

سرمربی تیم‌ ‌ملی بسکتبال ادامه‌ داد: هشت بازیکن این تیم در باشگاه آستانه حضور دارند و بازی قبلی آنها مقابل عراق را هم دیده و آنالیز کرده‌ایم.

شاهین طبع در مورد انتخاب ۱۲ بازیکن ، گفت‌:  ما برای دو بازی کارمان را با ۱۵ بازیکن استارت زدیم  و این بچه ها را باید در دو بازی ارزیابی کنیم و سه بازیکنی هم که به قزاقستان نیامدند در تهران در حال تمرین هستند و احتمالا مقابل عراق هم تغییراتی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که بازی با قزاقستان مهمتر است یا با عراق در تهران عنوان کرد: هر مسابقه شرایط و حساسیت خودش را دارد، اما بازی با قزاقستان چون خارج از خانه محسوب می‌شود سخت تر است.

به گزارش ایسنا، دیدار قزاقستان و ایران در پنجره دوم انتخابی جام جهانی بسکتبال فردا (پنجشنبه) ساعت ۱۷:۳۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

شاهین طبع: قزاقستان تیم سازماندهی شده ای است و بازی سختی داریم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟