ملی‌پوش والیبال ساحلی: بهتر است به جای میزبانی تیم‌های خارجی، بیش‌تر اعزام شویم

رحمان رئوفی، بازیکن تیم ایران یک، با اشاره به این که والیبال ساحلی هنوز فاصله زیادی با کشورهای مدعی این رشته دارد، گفت: شاید بهتر باشد به جای میزبانی چنین مسابقاتی تیم‌های ایرانی به رقابت‌های مختلف بین‌المللی اعزام شوند و تجربه کسب کنند.
ملی‌پوش والیبال ساحلی: بهتر است به جای میزبانی تیم‌های خارجی، بیش‌تر اعزام شویم

به گزارش ایسنا، رحمان رئوفی، بازیکن تیم ایران یک پس از شکست از تیم ایتالیای دو در مسابقات میکاکاپ کیش بیان کرد: متأسفانه اولین بازی شکست خوردیم. ایتالیا دیروز دو بازی کرده و دو برد خوب به دست آورده بود که یکی از آن‌ها مقابل آلمان بود. این تیم با روحیه خوبی آمده بودند. آن‌ها در جریان بازی‌ها قرار داشتند ولی ما متأسفانه جایی که باید بازی را می‌گرفتیم کم آوردیم.
او افزود: همه تیم‌ها در مرحله مقدماتی تور جهانی کیش باخته بودند و فشار روی تیم ما به عنوان اولین تیم در گروه بندی جدول اصلی خیلی زیاد بود. چون تیم اول هستیم از تیم ما انتظار برد دارند و فشار روی بازیکنان زیاد است. بازی بعدی استرس‌ها و فشارها از روی تیم برداشته می‌شود و بازی بهتری خواهیم کرد.

رئوفی با اشاره به این که والیبال ساحلی از المپیک ۱۹۹۲ بارسلون درحال برگزاری است، عنوان کرد: ایران به تازگی والیبال ساحلی را شروع کرده و خیلی عقب هستیم. ما باید در تورهای جهانی زیادی شرکت کنیم. ما تیم‌های خارجی را در طول سال نمی‌بینیم درصورتی که باید آن‌قدر با آن‌ها بازی کنیم تا استرس و فشار از روی تیم برداشته شود. بهتر است به جای میزبانی چنین مسابقاتی و برگزاری بازی‌های داخلی به تورنمنت‌های بین‌المللی برویم و با تیم‌های خارجی سطح بالا بازی کنیم.

دیگران چه می خوانند:

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

ملی‌پوش والیبال ساحلی: بهتر است به جای میزبانی تیم‌های خارجی، بیش‌تر اعزام شویم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟