کونته: شایستگی بیش‌تر از تساوی برابر بارسا را داشتیم

سرمربی چلسی از تساوی برابر بارسلونا ناراحت است و تاکید کرد که تیمش در دیدار برگشت بهتر ظاهر خواهد شد.
کونته: شایستگی بیش‌تر از تساوی برابر بارسا را داشتیم

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورن، جدال حساس بین بارسلونا و چلسی در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برنده نداشت.

این دیدار که در استمفوردبریج برگزار شد در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیگران چه می خوانند:

آنتونیو کونته،  تیمش را شایسته بیش‌تر از یک امتیاز می‌داند. سرمربی ایتالیایی چلسی در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: نزدیک بود که یک بازی رویایی و بی‌نقص را برابر بارسلونا به نمایش گذاریم. تنها یک اشتباه برابر بارسلونا داشتیم و تاوان آن را برابر این تیم بزرگ دادیم و طبیعی است که اشتباه برابر تیم بزرگ بارسلونا گران تمام شود.

او ادامه‌ داد: تیمی که بازیکنان بزرگی هم‌چون مسی، اینیستا و سوارس را دارد از کوچک‌ترین اشتباهات نهایت استفاده را می‌برد. متاسفانه نتوانستیم به پیروزی برسیم. به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم. آن‌ها دستوارت تاکتیکی را به خوبی اجرا کردند اما  برابر تیم بزرگی هم‌چون بارسلونا بدشانس بودیم.

کونته در پایان سخنانش، گفت‌: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. بر این باور هستم که شایستگی بیش‌تر از یک امتیاز را داشتیم. بازی برگشت برابر بارسلونا سخت‌تر خواهد بود. با این حال هر دو  تیم شانس صعود دارند. با این بازی اعتماد به نفس ما بالا رفت و بدون شک در دیدار برگشت بهتر ظاهر خواهیم شد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

کونته: شایستگی بیش‌تر از تساوی برابر بارسا را داشتیم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟