حدادی‌فر: به لیگ قهرمانان آسیا برگشتیم/ حضور بانوان در ورزشگاه جو را بهتر می‌کند

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید این بازی در مقابل لوکوموتیو بسیار سخت بود.
حدادی‌فر: به لیگ قهرمانان آسیا برگشتیم/ حضور بانوان در ورزشگاه جو را بهتر می‌کند

به گزارش ایسنا، قاسم حدادی‌فر بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بعد از پیروزی تیمش مقابل لوکوموتیو ازبکستان اظهار کرد: این یکی از بازی‌های سخت ما بود. آنها تیم خوبی بودند و خیلی خوب فوتبال بازی کردند. ما ۱۰ روز خیلی فشرده را پشت‌سر گذاشتیم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با این پیروزی سه امتیاز را بگیریم و به جدول لیگ قهرمانان آسیا بازگردیم. بازی خیلی سختی برای ما بود. خدا را شکر که توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و به پیروزی برسیم.

حدادی‌فر درباره بازی قبلی ذوب‌آهن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اظهار کرد: در آن بازی ما در نیمه اول شجاعانه بازی کردیم، موقعیت‌های خوبی هم برای گلزنی داشتیم اما در دو، سه دقیقه غافلگیر شدیم. فوتبال همین است و باید تا آخرین دقایق تمرکزتان را حفظ کنید. در لیگ قهرمانان آسیا همه تیم‌ها با آمادگی کامل و بازیکن‌های خوب به میدان می‌آیند.

دیگران چه می خوانند:

بازیکن تیم ذوب‌آهن گفت: لوکومتیو تیم خیلی خوبی است و گمان کنم که شش، هفت بازیکن ملی دارد. در تمام نقاط زمین خوب بازی می‌کردند و تمام بازیکنان حتی دروازه‌بان هم بازی‌سازی می‌کردند.

حدادی‌فر در رابطه با استقبال کم هواداران و حضور نداشتن بانوان در این بازی تصریح کرد: باید فرهنگ‌سازی اساسی در این رابطه صورت بگیرد تا بانوان هم بتوانند بازی‌های فوتبال را از نزدیک تماشا کنند. به نظرم با حضور بانوان در ورزشگاه جو استادیوم بهتر می‌شود. امیدوارم مسئولان مساعدت کنند تا این مشکل هرچه زودتر حل شود.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

حدادی‌فر: به لیگ قهرمانان آسیا برگشتیم/ حضور بانوان در ورزشگاه جو را بهتر می‌کند

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟