کوزو: بیایید ببینید!

در واکنش به انتشار خبر تعطیلی سایت مسکن مهر کوزو شهر جدید پردیس، گوکچن کوزو این مساله را تکذیب کرد و گفت: به دلیل بارندگی روزهای اخیر راه‌های ارتباطی بسته شده بود اما فعالیت ما ادامه خواهد یافت و کار را متوقف نکرده‌ایم.
کوزو: بیایید ببینید!

به گزارش ایسنا، امروز خبری مبنی بر این‌که شرکت کوزو به دلیل اختلافات مالی با عمران پردیس، فعالیت‌های خود را در سایت مسکن مهر این شهر متوقف کرده منتشر شد. اما رییس هیات مدیره کوزو با تکذیب این خبر گفت: قطعا چنین چیزی صحت ندارد. دو هفته بارندگی به صورت برف و باران مستمرا ادامه داشته است. با توجه به این‌که راه‌های کارگاهی، خام است نتوانستیم کار کنیم. امروز با استفاده از گریدر، راه‌ها را باز کردیم و فردا هرکس که مایل است می‌تواند از فعالیت کارگاه‌های ما بازدید کند و ببیند که کار در محوطه بیرونی هم ادامه دارد.

وی افزود: کسانی که ادعا می‌کنند کارها متوقف شده نمی‌دانیم به چه علت این را می‌گویند. ما قطعا تا پایان سال آینده کل فاز ۱۱ را تحویل می‌دهیم و متقاضیانی که از ما واحد گرفته‌اند خیالشان راحت باشد که این کار را انجام خواهیم داد.

دیگران چه می خوانند:

گوکچن کوزو با بیان این‌که به بعضی شایعات رسانه‌ای اعتماد نکنید گفت: ممکن است بعضا اختلافات کاری وجود داشته باشد ولی به معنای آن نیست که کار را متوقف کنیم. خدا را شکر در روزهای اخیر برف و باران زیادی باریده اما فعالیت‌های ما به خوبی پیش می‌رود.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

کوزو: بیایید ببینید!

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟