پیش بینی آغاز جستجوی باقی اجساد جانباختگان هواپیما از روز چهارشنبه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از پیش بینی آغاز عملیات جستجوی اجساد جانباختگان پرواز تهران- یاسوج از روز چهارشنبه خبرداد.
پیش بینی آغاز جستجوی باقی اجساد جانباختگان هواپیما از روز چهارشنبه

«امان الله جهانبین» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود : امروز صبح دو فروند بالگرد ارتش و هلال احمر به ارتفاعات دنا و محل حادثه سقوط پرواز تهران- یاسوج پرواز کردند که بعلت سرعت وزش باد، شرایط جوی و میزان برف نتوانستند در منطقه سقوط هواپیما فرود بیایند .

وی اظهارکرد : این بالگردها مجبور شدند در ارتفاعات پایین تر فرود آمدند که یک تیم 6 نفره را جهت ارزیابی و شناسایی محل حادثه پیاده کردند که بصورت پیاده به محل وقوع حادثه حرکت کنند .

دیگران چه می خوانند:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین دو کمپ در ارتفاعات 3100 متری و 3800متری ایجاد شده که در هر کمپ 6 نفر در قالب یک تیم از ارتش و جمعیت هلال احمر حضور دارند که بعنوان پشتیبان تیم اول یا صعود کننده هستند .

جهانبین تصریح کرد: هم اکنون تیم هلال احمر در نزدیکی محل وقوع سقوط پرواز تهران- یاسوج حضور دارند و هنوز نیز ارتباطی با آنها نداشته ایم. این تیم در حال ارزیابی منطقه هستند و در صورتی که از اجساد جانباختگان مشاهده کردند با خود به پایین انتقال می دهند .

وی اضافه کرد: پس از بازگشت از محل حادثه با توجه به اطلاعات و تصاویر جمع آوری شده شناسایی منطقه انجام می شود تا برای عصر چهارشنبه و روز های پنجشنبه و جمعه که هواشناسی پیش بینی کرده بود هوا مساعد خواهد بود برای آغاز عملیات جستجوی اجساد با حضور تیم های تخصصی جمعیت هلال احمر، سپاه، ارتش و کوهنوردان آماده می شویم.


انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

پیش بینی آغاز جستجوی باقی اجساد جانباختگان هواپیما از روز چهارشنبه

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟