میان اصحاب رسانه با سایر اقشار جامعه تفاوتی وجود ندارد

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه میان اصحاب رسانه و سایر اقشار جامعه تفاوتی وجود ندارد، گفت: با کاهش 90 درصدی بهای ورود خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان به طرح ترافیک در سال آینده مخالف هستم.
میان اصحاب رسانه با سایر اقشار جامعه تفاوتی وجود ندارد

به گزارش ایسنا، حسن رسولی در چهل و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی تهران، ری و تجریش در جریان بررسی اعتراض فرمانداری تهران به طرح ترافیک جدید گفت: پس از 38 سال شهرداری تهران به دنبال این است که رویه موجود درباره طرح ترافیک را تغییر دهد و شورای پنجم باید برای استحکام بخشی، این موضع و دیدگاه خود را مورد توجه قرار دهد.

وی افزود: مرجع اصلی تأیید یا رد این طرح شورای هماهنگی حمل و نقل ترافیک است و درباره کاهش 90 درصدی بهای ورود خبرنگار، روزنامه نگار و عکاسان به طرح ترافیک در سال آینده مخالفت خود را اعلام می‌کند.

دیگران چه می خوانند:

وی ادامه داد: با تخفیف این اقشار از جامعه مخالفم و مواردی را در این مورد اعلام کردم و معتقدم میان این قشر از جامعه با اقشار دیگر تفاوتی وجود ندارد. اینکه به یکباره تخفیف 50 درصدی را به 90 درصد تقلیل دهیم مورد تأییدم نیست و از اعضای شورای شهر می‌خواهم بر موضع خود بایستند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: نباید شورای پنجم از راهبرد خود مبنی بر حذف رانت به دلیل هیاهو عقب نشینی کند.

وی درباره اعتراض فرمانداری تهران برای حذف محدوده دوم طرح ترافیک به نام زوج و فرد، گفت: اگر آلودگی هوا و کاهش ترافیک دغدغه ما است نباید با حذف این محدوده موافقت شود و پیام این است که برای کاهش آلودگی هوا و روان سازی معابر طرح محدوده ترافیک و زوج و فرد لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

میان اصحاب رسانه با سایر اقشار جامعه تفاوتی وجود ندارد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟