امدادرسانی و کمک برای حمل پیکر جانباختگان قطع نمی‌شود

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: امدادرسانی و کمک برای حمل پیکر جانباختگان قطع نمی شود.
امدادرسانی و کمک برای حمل پیکر جانباختگان قطع نمی‌شود

به گزارش ایسنا، اسماعیل نجار در دیدار با خانواده حادثه دیدگان هواپیما تهران – یاسوج، وضعیت جوی محل سقوط هواپیما را نامساعد عنوان و اطهارکرد: در حال حاضر شاهد برف، کولاک و سرمای شدید در ارتفاعات هستیم.

وی افزود: باوجود نامساعد بودن شرایط جوی تمامی امکانات برای امدادرسانی در قرارگاه کوه گل سی سخت مستقر است و نیروها در حالت آماده باش هستند.

دیگران چه می خوانند:

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه رئیس جمهور، وزیر کشور و سایر اعضای هیئت دولت به جد و به صورت مستمر نحوه عملیات و امدادرسانی را پیگیری می کنند، خاطرنشان کرد: وزیر کشور و دولت تمام تلاش خود را برای بسیج و استقرار امکانات در منطقه عملیاتی انجام می دهند.

نجار تصریح کرد: امدادرسانی و کمک برای حمل پیکر جانباختگان به هیچ عنوان قطع نمی شود  و تنها به دلیل شرایط نامساعد جوی امکان هلی برد و پرواز بالگرد امکان پذیر نیست.

وی اضافه کرد: در صورت بهبود شرایط جوی پرواز بالگرد و هلی برد نیروها و کمک فوری به حمل اجساد در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

به گزارش ایسنا،اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و جمعی از مدیران کل استان با خانواده بازماندگان سانحه هدایی تهران - یاسوج دیدار کردند.
انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

امدادرسانی و کمک برای حمل پیکر جانباختگان قطع نمی‌شود

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟