شرایط جوی محدوده سقوط هواپیمای تهران - یاسوج

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: در منطقه دنا از نیمه امشب تا قبل از ظهر فردا (۳ اسفندماه) شاهد افت فعالیت سامانه بارشی خواهیم بود.
شرایط جوی محدوده سقوط هواپیمای تهران - یاسوج

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هم‌اکنون شاهد بارش خفیف برف و باران در ارتفاعات دنا هستیم. جنوب منطقه بارش نداشته اما از عرض‌های شمالی‌تر بارش هایی گزارش شده است. در ساعات آینده، این منطقه درگیر باران در پایین‌دست می‌شود و به دلیل کاهش دما در بالادست شاهد برف در ارتفاعات خواهیم بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد در منطقه دنا گفت: این منطقه به دلیل موقعیت کوهستانی دارای شرایط ویژه‌ای است که احتمال بروز کولاک در این منطقه وجود دارد و انتظار ما این است که طی ساعات آینده شرایط برای بارندگی تقویت شود.

دیگران چه می خوانند:

به گفته وظیفه، از نیمه شب تا قبل از ظهر فردا به طور موقتی افتی در فعالیت سامانه بارشی رخ خواهد داد و شرایط آرامش از لحاظ بارش در این منطقه حاکم خواهد شد و از مقدار ابرهای میانی و پایین که در تردد هلی‌کوپترها محدودیت ایجاد می‌کنند، به طور موقت کاسته خواهد شد.

وی ادامه داد: مجددا از فردا بعدازظهر به‌صورت موقت بارش‌هایی را خواهیم داشت که شدت بارش خیلی قابل توجه نخواهد بود اما تشدید بارش از روز جمعه تا شنبه (۴ و ۵ اسفندماه) صورت خواهد گرفت و موج اصلی وارد می‌شود و مقدار و حوزه بارشی گسترده خواهد شد و بر ضخامت ابرها اضافه می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در پایان گفت: کاهش دما را طی دو روز آینده پیش‌بینی‌نمی‌شود و شرایط دمایی مشابه امروز خواهد بود به طور کلی نوسان دمایی، زیاد نخواهد بود.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

شرایط جوی محدوده سقوط هواپیمای تهران - یاسوج

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟