نقض برجام را از سوی هیچ یک از اعضای 1+5 تحمل نخواهیم کرد

رئیس جمهور گفت: ما نقض برجام از سوی هیچ یک از اعضای 1+5 را تحمل نخواهیم کرد.
نقض برجام را از سوی هیچ یک از اعضای 1+5 تحمل نخواهیم کرد
دیگران چه می خوانند:
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی که به منظور تقدیم لایحه بودجه 96 وارد مجلس شده بود، گفت: خداوند توفیق داد تا چهارمین لایحه بودجه 96 دولت تدبیر و امید را در فرصت قانونی به مجلس شورای اسلامی تقدیم کنم.

رئیس جمهور افزود: دولت یازدهم تقدیم به موقع لایحه بودجه 96 به مجلس را رعایت شان منزلت مجلس و نشان گر اهتمام خود در پایبندی به قانون و رعایت انضباط مالی می داند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بودجه سال آتی آخرین بودجه دولت یازدهم خواهد بود بر خود لازم می دانم گزارشی از عملکرد اقتصادی دولت و همراه تبیین شرایطی کنونی اقتصاد کشور را به اطلاع مردم و نمایندگان ملت برسانم.

روحانی ادامه داد: دولت یازدهم در شرایطی کار خود را آغاز کرد که علی رغم وفور درآمدهای نفتی به دلیل سومدیریت های قبل و تحمیل تحریم های ظالمانه در شرایط ویژه ای از نظر اقتصادی و روابط خارجی به سر می برد و در شرایط بحرانی در بخشی از حوزه ها با دشوار زیادی مواجه بود.

رئیس قوه مجریه تاکید کرد: در این شرایط دولت با در نظر داشتن ر ویکرد واقع گرایانه و عملگرا طی سالها تلاش کرد با اولویت بندی در جهت تخفیف و حل این بحران ها اقدام کند تورم در شرایط اقتصادی کشور بسیار مد نظر بود چرا که قبل از دولت یازدهم هیچ دولتی در تاریخ ایران کارش را با تورم بالای 23 درصد آغاز نکرده است در حالی که در شروع کار دولت یازدهم تورم بالای 40 درصد بود.

رئیس جمهور تصریح کرد: دولت یازدهم مفتخر است که توانست به عهد خود با مردم در رسیدن به تورم تک رقمی وفا کند و کمتر از سه سال تورم را به زیر 10 درصد کاهش دهد.

نقض برجام را از سوی هیچ یک از اعضای 1+5 تحمل نخواهیم کرد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟