معرفی آثار برتر سی وششمین جشنواره فیلم فجر با رویکرد پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از آثار سینمایی راه یافته به سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر با رویکرد پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی تقدیر می کند.
معرفی آثار برتر سی وششمین جشنواره فیلم فجر با رویکرد پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی

به گزارش ایسنا، افتخاری دبیر شورای ارتقای آگاهی های عمومی، اطلاع‌رسانی و افکارسنجی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم گفت: به منظور حمایت و تشویق هنرمندان عرصه سینما در ساخت و تولید فیلم های اجتماعی با مضامین پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی از عوامل تولید و تهیه فیلم های برتر جشنواره فیلم فجر تقدیر می شود.

افتخاری گفت: شاخص‌های انتخاب فیلم های برتر توسط شورای سیاست گذاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و کارگروه تخصصی متشکل از کارگردانان و تهیه کننده گان برتر سینما تدوین شده است.

دیگران چه می خوانند:

وی افزود: پوران درخشنده، وحید موساییان، جواد طوسی، سید احمد میرعلایی و احمد جولایی شورای داورانی بودند که پس از تماشای تمامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، آثار برگزیده را انتخاب کردند.

رییس شورای سیاست گذاری فیلم فجر معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به اینکه امسال تعداد قابل توجهی از فیلم ها نسبت به سال قبل حاوی مضامین پیشگیرانه بود اظهار داشت: سومین سالی است که حمایت از هنرمندان این عرصه توسط این معاونت رخ  می دهد و امیدواریم در جشنواره سال آینده فیلمسازان محترم در ساخت تولیداتشان به ترویج فرهنگ پیشگیری و تاثیرمثبت و اثربخش آن در جامعه توجه بیشتری داشته باشند.

افتخاری ادامه داد: نهم اسفند ماه با حضور معاون محترم اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و رییس خانه سینما ،هنرمندان، هنرپیشگان ومقامات دولتی از آثار برگزیده سینمایی با اهدای تندیس، لوح و جوایز نفیس تقدیر می شود.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

معرفی آثار برتر سی وششمین جشنواره فیلم فجر با رویکرد پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟