بازدید امیرحاتمی از نمایشگاه عملکرد سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تقدیر از مجموعه اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی ‌برای کارکنان وزارت دفاع گفت: ‌مجموعه فعالیت‌های سازمان عقیدتی سیاسی از جذابیت، اثربخشی و ‌متناسب بودن با فطرت کارکنان ‌برخوردار است.
بازدید امیرحاتمی از نمایشگاه عملکرد سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی در بازدید از نمایشگاه عملکرد سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تقدیر از اقدامات ‌این سازمان اظهار داشت: نمایشگاه عملکرد سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع نسبت به سال 92 از کیفیت مطلوب‌ و کارهای انجام شده خوبی برخوردار است و تغییر بسیار محسوسی داشته است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه شاهد محتوا، چینش و بیان بسیار خوبی  بودیم، افزود: با وجود ‌‌اقدامات بسیار ‌خوب صورت گرفته طی سالیان گذشته در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، اما به نظرم همه مسئولان باید نسبت به جنگ نرم دشمنان، پرشورتر، بانشاط‌تر و پرتوان‌تر تلاش کرده و وارد عرصه شوند.‌

دیگران چه می خوانند:

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز دشمن در عرصه فرهنگی به ویژه در حوزه خانواده  و جوانان متمرکز شده است، تصریح کرد: همکارانمان در وزارت دفاع در این حوزه با یک تهاجم گسترده و شبهه‌افکنی‌ با استفاده از همه ظرائف ‌و ظرفیت‌های هنری روبرو هستند.

حاتمی با بیان اینکه اثر اقدامات ما باید با تلاش‌های دشمنان تناسب داشته باشد، تاکید کرد: بحمدالله مجموعه تلاش‌ها در سازمان عقیدتی‌ سیاسی وزارت دفاع اثر خوبی داشته ‌و در وزارت دفاع 300 حافظ کل قرآن و بیش از 10 هزارحافظ از یک جزء تا 30 جزء ر‌ا آموزش داده ایم.

وی در پایان با تقدیر از مجموعه اقدامات این سازمان برای کارکنان وزارت دفاع خاطرنشان کرد: ‌مجموعه فعالیت‌های سازمان عقیدتی سیاسی از جذابیت، اثربخشی و ‌متناسب بودن با فطرت کارکنان ‌برخوردار است.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

بازدید امیرحاتمی از نمایشگاه عملکرد سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟