فاصله بین مسئولان و دانشجویان در حال افزایش است

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما مسئولان باید به مردم و علی الخصوص دانشجویان نزیک شویم و این خلأ و دوری را از بین ببریم تا هم جوانان دانشجو بتوانند در پیشرفت استان کمک کنند و هم ما وظایف خود را بهتر انجام دهیم.
فاصله بین مسئولان و دانشجویان در حال افزایش است

به گزارش ایسنا، احمد مرادی در نشست "نهضت مطالبه گری" در دانشگاه هرمزگان افزود: از همان ابتدا که در جایگاه های سیاسی مختلف استانی حضور داشتم، همواره به دنبال رفع مشکلات مردم و رساندن آنان به خواسته هایشان بودم.

این نماینده مجلس با بیان این که مسئولان می گویند اگر در سال نتوانیم یک میلیون شغل ایجاد کنیم، بستر نارضایتی ایجاد می شود، ادامه داد: در کنار اشتغال، آموزش، بهداشت و درمان و نیز موضوع مسکن برای مردم بسیار حائز اهمیت است و از دغدغه های آنان است.

دیگران چه می خوانند:

وی عنوان کرد: ما مسئولان اگر در اجرای این چهار اصل به مشکل برخوردیم و مورد غفلت واقع شدند، مردم باید به ما مسئولان گوشزد کنند تا شرایط به جای خود بازگردد.

مرادی با بیان اینکه افکار عمومی در هر جامعه‌ای با بیان خواسته ها و مطالبات خود، نتیجه معقول را به دست می آورند، اظهار کرد: هر انسانی با هر سطح سواد و دارای هر شغلی از هر استانی که اکنون در استان هرمزگان حضور دارد، می تواند مطالبات خود را بیان کند، من و همکارانم وظیفه داریم به خواسته های آنان گوش فرا دهیم و جامه عمل بپوشانیم.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت های موجود در حوزه نفت، گاز، صنایع و بنادر که در استان هرمزگان وجود دارد، به شکل یک جا و با هم در هیچ نقطه کشور وجود ندارد.

مرادی عنوان کرد: در سفر پیش روی رئیس جمهور هدفم این است که حق مردم استان هرمزگان را مطالبه کنم و بی پروا خواستار این موضوع باشم.

وی ادامه داد: یکی از اختلافات عمیق من با استاندار سابق هرمزگان موضوع اشتغال بود که قبول نمی‌کردند نرخ بیکاری در استان بالای ۲۵ درصد است.

مرادی در پاسخ به مطالبات دانشجویان در خصوص موضوعات مختلف عنوان کرد: از این که دغدغه مشترک ما و مردم به زبان های مختلف و اشکال متفاوت بیان می شود، بسیار خرسندم.

وی درخصوص مواردی که از سوی دانشجویان بیان شد که عبارتند از انتقال آب از دشت میناب به استان های دیگر، خصوصی سازی صنایع آلومینیوم، بیکاری شدید مردم در جزیره هرمز، صید بی رویه کشتی های صنعتی خارجی و نیز موضوع پیشرفته شدن تجهیزات و خدمات در بیمارستان های هرمزگان، عنوان کرد: برخی از موارد یاد شده، از دغدغه های من است که با پیگیری هایمان در حال رسیدگی به آنان هستم و برخی دیگر را به زودی در رأس کار خود قرار خواهم داد.

مرادی در پایان با بیان اینکه در این جلسه شاهد وجود فاصله بین مسئولان و دانشجویان بودم که در حال افزایش است و ممکن است به عملکرد ما آسیب رساند، ادامه داد: ما مسئولان باید به مردم و علی الخصوص دانشجویان نزدیک شویم و این خلأ و دوری را از بین ببریم تا هم جوانان دانشجو بتوانند در پیشرفت استان کمک کنند و هم ما وظایف خود را بهتر انجام دهیم.


انتهای پیام
منبع : خبرگزاری ایسنا

فاصله بین مسئولان و دانشجویان در حال افزایش است

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟