هنوز در تقویم رسمی روزی به نام «وکیل» نداریم

رییس کانون وکلای دادگستری استان قم گفت: متاسفانه هنوز در تقویم رسمی روزی به نام وکیل نداریم و امیدواریم رئیس جمهور چنین روزی را وارد تقویم کند.
هنوز در تقویم رسمی روزی به نام «وکیل» نداریم

به گزارش ایسنا، ابراهیم جلالیان در نشست خبری با اشاره به سالروز استقلال کانون‌های وکلای دادگستری اظهار کرد: رسالت قوه قضاییه امر قضاوت و رسالت وکلا دفاع از موکل است؛ از این رو فعالیت این دو باید به طور مستقل دنبال شود.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان قم افزود: امسال شصد و پنجمین سالگرد استقلال کانون وکلا را پاس می‌داریم، از این رو همزمان با روز وکیل، آئین بزرگداشت روز وکیل و جشن استقلال کانون وکلای دادگستری ایران در قم برگزار می‌شود.

دیگران چه می خوانند:

وی بیان کرد: این آئین 7 اسفند با حضور وکلای دادگستری و مسئولین و با سخنرانی پورمختار عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در مرکز همایش های بین المللی شهرداری قم برگزار خواهد شد.

جلالیان اظهار داشت: در این مراسم آئین تحلیف 24 نفر از کار آموزانی که در آزمون اختبار دی ماه 96 پذیرفته شده‌اند نیز برگزار می شود.

وی تصریح کرد: استقلال کانون وکلا مساله ای مهم در دفاع از دعاوی و حفظ حقوق شهروندی و آزادی شهروندان در دفاع از حق خویش است.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر 600 وکیل و کارآموز عضو کانون وکلا دادگستری استان قم هستند و به ارائه خدمت در رابطه با مسائل حقوقی می پردازند.

جلالیان افزود: این وکلا همچنین در تمام ایام هفته در کانون در بخش مشاوره حقوقی فعالیت دارند و حتی در مواردی طبق توان مالی خدمات به صورت رایگان ارائه می شود.

وی عنوان کرد: کانون وکلای دادگستری استان قم تعامل خوبی با دادگاه خانواده، دادگاه اطفال، سازمان زندان ها و سازمان بهزیستی دارد و از طریق انعقاد قرارداد، خدمات حقوقی و قضائی ارائه می‌کند.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان قم یادآور شد: متاسفانه هنوز در تقویم های رسمی روزی به نام وکیل نداریم و امیدواریم رئیس جمهور چنین روزی را وارد تقویم کند.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

هنوز در تقویم رسمی روزی به نام «وکیل» نداریم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟