صباغیان: در لایحه مدیریت بحران هدف بهبود مدیریت در زمان بحران است

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: در بررسی لایحه مدیریت بحران در مجلس سعی شده تا تصمیم گیری‌ها در زمان بحران با مدیریت بهتری صورت گیرد و یکی از هدف‌های کلان در بررسی این لایحه بهبود مدیریت در تصمیم گیری در زمان بحران است.
صباغیان: در لایحه مدیریت بحران هدف بهبود مدیریت در زمان بحران است

محمد رضا صباغیان بافقی در گفت و گو با ایسنا در خصوص بررسی لایحه مدیریت بحران در مجلس، بیان کرد: در بررسی لایحه مدیریت بحران سعی شده تا مشکلات و مسائلی که وجود داشت و باعث می‌شد مدیریت بحران در زمان بحران نتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد، برطرف شود. هدف این بود که تصمیم گیری‌ها در زمان بحران با مدیریت بهتری انجام شود.

وی در ادامه گفت: در بررسی این لایحه پیشنهاداتی به معاونت رئیس جمهور داده شد و در بحث اعتبارات نیز که مشکلاتی وجود داشت، مواردی دیده شد تا در این بخش نیز مشکلی وجود نداشته باشد. این لایحه اکنون آماده است و باید به صحن مجلس بیاید.

دیگران چه می خوانند:

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس، گفت: اکنون در این لایحه وضعیت مدیریت بحران از گذشته بهتر است ولی نمی توان گفت که صد درصد ایده آل است. ضعف‌های موجود تا جایی که امکان داشت برطرف شد منتهی ما در ساختارهایمان یکسری موانع و مشکلات داریم. ان شاءالله این لایحه به صحن می آید و بقیه ضعف هایش نیز برطرف می شود.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

صباغیان: در لایحه مدیریت بحران هدف بهبود مدیریت در زمان بحران است

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟