آیا دروغ‌های رسانه‌های ضد ایرانی روزی به پایان می‌رسد؟

یک خبرگزاری عراقی به اخبار و شایعات رسانه‌های عربی و منتسب کردن برخی اخبار بی‌اساس و دروغ به شخصیت‌های ایرانی واکنش نشان داد.
آیا دروغ‌های رسانه‌های ضد ایرانی روزی به پایان می‌رسد؟

به گزارش ایسنا، خبرگزاری کنوز مدیا در واکنش به اخبار ضد ایرانی برخی رسانه‌های عربی نوشت که بار دیگر برخی رسانه‌های عربی با اهداف خاصی اخبار بی‌اساس و جعلی در مورد ایران منتشر کردند و مدعی شدند که یکی از اساتید دانشگاه در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی ایرانی این اظهارات را گفته است.

برخی رسانه‌ها با اهداف خاصی طی چند روز گذشته اظهارات این استاد دانشگاه را تحریف کردند و مدعی شدند که او گفته است ایران صدام، رییس‌جمهور پیشین عراق را اعدام کرد و جمهوری اسلامی ایران در تلاش است که بر منطقه سیطره یابد.

دیگران چه می خوانند:

هدف این ادعاهای تکراری از سوی برخی رسانه‌ها، بدنام کردن جمهوری اسلامی ایران و پایین آوردن جایگاه آن در میان کشورهای منطقه و ایجاد شکاف میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عربی و اسلامی است. این در حالی است که این‌گونه مواضع و مسائل که برخی رسانه‌ها هر روز در حال منتشر کردن آن‌ها هستند جزو سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران نیست.

بر اساس این گزارش، جواد رمضانی‌نژاد مدیر شبکه افق در واکنش به این ادعاهای بی‌اساس را رد و خاطرنشان کرد که تمام اخباری که شبکه‌ها و سایت‌های خارجی منتشر کردند هیچگونه صحتی ندارد.

این خبرگزاری عراقی در پایان نوشت: این بار اول نیست که برخی رسانه‌ها به منتشر کردن اخبار جعلی و دروغین می‌پردازند، همچنین بار آخر نیز نخواهد بود.

احمد محجوب، سخنگوی وزارت خارجه عراق نیز در واکنش به این اخبار جعلی، گفت: ایران در جنگ با تروریست‌ها در کنار عراق ایستاد و ما از تلاش و حمایت‌های ایران تشکر و قدردانی می‌کنیم. تمام کشورها به منظور دور کردن خطر از خود در کنار عراق و علیه تروریست‌ها ایستادند.

وی افزود: هرگونه اظهاراتی و از هر طرفی که به دخالت در امور عراق و یا سیطره بر آن اشاره دارد را رد می‌کنیم و هیچ کشوری بر عراق سیطره ندارد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

آیا دروغ‌های رسانه‌های ضد ایرانی روزی به پایان می‌رسد؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟