پشتیبانی حزبی از دولت به معنای ارائه کمک فکری به دولت است

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت: من امروز باید در خدمت شما با وجود معضلات و مشکلات و انتظاراتی که وجود دارد از شما کمک بخواهم. باید بپذیریم که همه اقشار از فرهنگیان و دانشگاهیان و کشاورزان از ما انتظار دارند. انتظارات متنوعی وجود دارد که به بخش های دیگر هم معطوف است. شما نباید ما را تنها بگذارید و باید کمک کنید.
پشتیبانی حزبی از دولت به معنای ارائه کمک فکری به دولت است

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت دبیر کل حزب اعتدال و توسعه در" همایش سالانه همایش سالانه حزب اعتدال و توسعه استان تهران" اظهار کرد: تفاوت حضور امروز من در جمع شما به ویژه احزاب و تشکل های سیاسی با جلسات بنده به عنوان مجری و خدمتگزار در قوه مجریه این است که طبعا در آن جلسات انبوهی از مشکلات، معضلات، کاستی ها و انتظارات مطرح می شود و همه خواستار رسیدگی به این موارد هستند به ویژه اگر در میان أنها کسانی باشند که در شکل گیری دولت تدبیر و امید با رای خود نقش آفرین بودند. به همین جهت انتظارات مضاعفی را مطرح می کردند و مطر می کنند و به حق انتظارشان این است که دولت پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه تفاوت دیگر جلسه امروز با جلسات دیگر این است که انتظارات انباشته و واقعی مردم را از شما بشنوم. انتظار من از این جلسه با توجه به نوع ارتباطی که با هم داریم جلسه ای است که توقع و مطالبه داشته باشم به من کمک کنید. زمانی توضیح در مورد کمک این بود که ما تلاش کردیم که با  حماسه، مقاومت و پیگیری های صورت گرفته رقابت های انتخاباتی را پیروز شویم. اگر این کمک ها نبود معلوم نبود که امروز دوستان ما و شما بار گران مسئولیت قوه مجریه را عهده دار شویم. اما شرط و کار ما به مثابه شرط لازم هست ولی کافی نیست. امروز از حضور و دعوت من انتظار این است که در جایگاه سازمانی رهگشا و گره گشا باشم. همه مشکلات حوزه و بخش خود را دارند. چه کسی باید اینها را حل کند؟ ما از نیروهای دیگری که در سپهر سیاسی صاحب نظر، اندیشه و تجربه بودند به کابینه دعوت کردیم.

دیگران چه می خوانند:

ادامه دارد

منبع : خبرگزاری ایسنا

پشتیبانی حزبی از دولت به معنای ارائه کمک فکری به دولت است

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟