پاسداری از حقوق بیت المال در اولولیت برنامه‌های‌ ما است

رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: هرمزگان با تلاش تمامی دستگاه های امنیتی و انتظامی در وضعیت مناسبی در مقوله برقراری امنیت و ثبات قرار دارد.
پاسداری از حقوق بیت المال در اولولیت برنامه‌های‌ ما است

‌به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری صبح امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس، اظهار کرد: در مجموعه قضایی استان در بحث ارتقا سطح امنیت، با تعامل صورت گرفته با دستگاه های ذی ربط و پیگیری‌های دادسراهای استان، اقدامات مناسبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه امروز هرمزگان با وجود زمینه های بروز نا امنی، با تلاش تمامی دستگاه های امنیتی و انتظامی در وضعیت مناسبی در مقوله برقراری امنیت و ثبات قرار دارد، اضافه کرد: بر حسب آمارهای اعلام شده از سوی مقامات رسمی کشور، هرمزگان جز 5 استان امن کشور است.

دیگران چه می خوانند:

رئیس کل دادگستری هرمزگان اضافه کرد: وظیفه دیگر دستگاه قضایی احقاق حقوق افراد جامعه است که در این زمینه هم تلاش های خوبی صورت گرفته است و پاسداری از حق بیت المال در اولولیت برنامه هایمان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه جایگاه دادسرا جایگاه بلندی است، اضافه کرد: راهی که اسدی پیموده باید پیموده شود و ادامه پیدا کند و دستگاه قضایی استان هرمزگان به جایی برسد که در تراز جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایسنا، سعید اسدی نیز در این مراسم افزود: خداوند را شاکرم که توفیق بیش از 18 سال خدمت در هرمزگان را به بنده عطا کرد و اکنون فرصت آن شده که در سنگر دیگری انجام وظیفه کنم.

وی با بیان اینکه مسئولیت ها امانتی در دست ماست که باید پاسداری کنیم و به نفر بعدی بسپاریم، تصریح کرد: اولویت نخست مان در هرمزگان، امنیت و آسایش مردم و تسریع در رسیدگی پرونده ها و تکریم ارباب رجوع بود که همواره در سرلوحه امورات مان قرار داشته است.

اسدی اضافه کرد: هرمزگان بر اساس شاخص ها جزء 5 استان امن کشور بوده و این موضوع جز تعامل دستگاه قضایی و انتظامی استان مقدور نمی شد.

دادستان سابق عمومی و انقلاب سابق شهرستان بندرعباس با تقدیر از حمایت ها و راهنمایی های نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، استاندار هرمزگان، رئیس کل دادگستری هرمزگان و سایر مقامان امنیتی و انتظامی در طول این مدت، خاطرنشان کرد: از تمامی کسانی که تعامل مناسبی با دادستانی داشتند، سپاسگزارم و در طول دوران خدمتم از مردم هرمزگان جز نجابت چیزی ندیدم.

وی گفت: به دادستان جدید بندرعباس که وظیفه خطیری بر عهده اش گذاشته شده تبریک می گویم و  امیدوارم آنچه در طول دوران خدمتم در هرمزگان انجام دادم مورد رضایت خداوند قرار گرفته باشد و در سنگر جدید وظایفم را به خوبی انجام دهم.

انتهای پیام‌

منبع : خبرگزاری ایسنا

پاسداری از حقوق بیت المال در اولولیت برنامه‌های‌ ما است

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟