۲۰۰۰ میلیارد تومان به اشتغال مددجویان سازمان‌های حمایتی اختصاص یافت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ۲۰۰۰ میلیارد تومان به کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور برای پیاده‌سازی طرح‌های اشتغال مددجویان این دو سازمان حمایتی اختصاص دادند.
۲۰۰۰ میلیارد تومان به اشتغال مددجویان سازمان‌های حمایتی اختصاص یافت

به گزارش ایسنا، در جلسه علنی امروز (پنج‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با تصویب بند ج تبصره ۱۶ مصوب شد:‌ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است از طریق بانک های عامل مبلغ بیست هزار میلیارد (۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال مانده سپرده‌های قرض‌الحسنه بانکی و رشد مبلغ مزبور را به تفکیک چهارده‌ هزار میلیارد (۱۴.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) و شش‌ هزار میلیارد (۶.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال به سازمان بهزیستی با معرفی دستگاه های ذی‌ربط به مددجویان و کارفرمایان طرح های اشتغال مددجویی پرداخت نماید. در صورتی که هر یک از دستگاه های مذکور نتوانند به هر میزان سهمیه تسهیلات خود را تا پایان آذر ماه ۱۳۹۷ استفاده نمایند، سهمیه مذکور به دیگر دستگاه های مشمول تعلق می‌گیرد.

همچنین در مصوبه‌ای دیگر با تصویب بند «د» تبصره مذکور مصوب شد: در اجرای ماده (۷۷) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲)، مبلغ یک هزار میلیارد (۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال از منابع قرض‌الحسنه بانک ها در اختیار ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با اولویت زندانیان زن نیازمند، قرار می‌گیرد.

دیگران چه می خوانند:

همچنین با تصویب بند «و» تبصره مذکور مصوب شد تا سقف ۵۰۰۰ میلیارد ریال درآمد ناشی از فروش اموال غیرمنقول مازاد وزارتخانه‌های تعاون و ارتباطات و دستگاه‌های وابسته به آن‌ها پس از تایید هیات وزیران برای افزایش سرمایه بانک‌های توسعه تعاون و پست بانک اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

۲۰۰۰ میلیارد تومان به اشتغال مددجویان سازمان‌های حمایتی اختصاص یافت

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟