ایران منطقه را از نفوذ اسرائیلی‌ها حفظ کرد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به این‌که «جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و استقلال ملت‌ها حمایت می‌کند» گفت: ایران منطقه را از نفوذ اسرائیل حفظ کرد.
ایران منطقه را از نفوذ اسرائیلی‌ها حفظ کرد

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسمی به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهر صور لبنان، گفت: ایران نعمت بزرگی برای منطقه است و ایران بود که منطقه را از نفوذ اسرائیل حفظ و از مقاومت ملت‌ها به منظور استقلال آن‌ها حمایت کرد.

وی افزود: دلیل مقابله آمریکا با ایران این است که ایران از مقاومت حمایت می‌کند و تمام ادعاهای آن‌ها در رابطه با انرژی هسته‌ای و دیگر چیزها اشتباه و بی‌اساس است و این موضوع بعد از توافق هسته‌ای آشکار شد.

دیگران چه می خوانند:

معاون سید حسن نصرالله گفت: مشکل آمریکا این است  که ایران از ملت‌های منطقه حمایت می‌کند و این حمایت استکبار منطقه یعنی اسرائیل را شکست خواهد داد و حقوق ملت فلسطین و تمام ملت‌های منطقه را  باز خواهد گرداند.

شیخ نعیم قاسم در بخش دیگری از سخنانش گفت: دشمن صهیونیستی می‌تواند تجاوز کند، اما باید حساب پاسخ‌ها و دفاع‌ها را نیز بدهد و از امروز هیچ‌کس نمی‌تواند لبنان را به کاری مجبور و یا حقی از آن را سلب کند.

در این مراسم احمد صفی‌الدین، مسئول منطقه جنوب در حزب‌الله و برخی علما و شخصیت‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

ایران منطقه را از نفوذ اسرائیلی‌ها حفظ کرد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟