فیلم به وقت شام نماد فداکاری رزمندگان جبهه مقاومت است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: فیلم به وقت شام یکی از هزاران سوژه و نماد از فداکاری رزمندگان جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی است.
فیلم به وقت شام نماد فداکاری رزمندگان جبهه مقاومت است

به گزارش ایسنا، عباس گودرزی در خصوص فیلم به وقت شام، اظهار کرد: با دیدن به وقت شام به خوبی امنیت و آرامش در کشور را می‌توان با عمق جان لمس کرد و امنیت امروز کشور حاصل رنج و فداکاری رزمندگان و شهدای مدافع حرم و خانواده‌های بزرگوار آنان است.

وی خاطرنشان کرد: به وقت شام به زیبایی نبرد میان اسلام ناب و جبهه جهانی انقلاب اسلامی به رهبری ایران و اسلام آمریکایی به رهبری آمریکا و صهیونیسم جهانی را به تصویر کشید و با پرداختی هنرمندانه و جذاب هدف اصلی استکبار جهانی که سلطه و چپاول و هتک نوامیس ملت‌های دیگر است را افشا کرد که از این جهت به نظر بنده فیلم به خوبی با مخاطب ارتباط برقرار کرد.

نماینده مردم بروجرد تصریح کرد: این فیلم یکی از هزاران سوژه و نماد از فداکاری رزمندگان جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی است که جز نابودی و آوارگی مردم غرب آسیا هدفی ندارند و در عمل این اهداف را در افغانستان، عراق، سوریه، لیبی و... پیاده کردند و تنها جمهوری اسلامی بود که مانع پیشرفت دشمنان و تجزیه منطقه غرب آسیا و فجایع بعدی شد.

گودرزی اضافه کرد: حاتمی‌کیا قطعا با فیلم فاخر به ‌وقت‌ شام جبهه جدیدی در عرصه سینما و آثار جنگی گشود و می‌بایست این مسیر توسط نسل جوان انقلابی، توانمند و متخصص در سینما پیگیری شود و به حواشی و سنگ‌اندازی در مسیر توجه نکرده و اهداف عالی سینمای انقلاب را دنبال کنند.

وی اضافه کرد: همچنین باید مسئولان مرتبط با حوزه سینما از جمله وزارت ارشاد و به‌ویژه صداوسیما از آثار انقلابی و فیلم‌های فاخری چون به ‌وقت ‌شام حمایت ویژه داشته باشند و از شیطنت و کم‌لطفی در حق این آثار با ارزش پرهیز کنند چراکه نهادها و مناصب حکومتی به برکت مجاهدت و خون شهدا و رزمندگان پایدار هستند و از این جهت باید مسئولان تمام امکانات و حمایت خود را پشتوانه آن آثار و سازندگان این محصولات قرار دهند.

انتهای پیام

دیگران چه می خوانند:
منبع : خبرگزاری ایسنا

فیلم به وقت شام نماد فداکاری رزمندگان جبهه مقاومت است

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟