ثبت رکورد تولید میلگرد سایز 12 در شرکت فولاد آذربایجان

خبر رسمی: مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان گفت: طی روزهای گذشته تناژ تولید میلگرد آج دار سایز 12 با تغییر در طراحی ، به ظرفیت اسمی تعیین شده رسیده و علاوه بر تولید بالاتر از ظرفیت اسمی، رکورد تولید در هر شیفت نیز با بیش از چهارصد تن شکسته شد.
ثبت رکورد تولید میلگرد سایز 12 در شرکت فولاد آذربایجان
به گزارش خبر رسمی: مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان گفت: طی روزهای گذشته تناژ تولید میلگرد آج دار سایز 12 با تغییر در طراحی ، به ظرفیت اسمی تعیین شده رسیده و علاوه بر تولید بالاتر از ظرفیت اسمی،  رکورد تولید در هر شیفت نیز با بیش از چهارصد تن شکسته شد.

در ادامه آقای عظیمی گفت با توجه به نیاز شدید بازارهای داخلی و علی الخصوص بازارهای صادراتی به میلگردهای سایز 10 ، 12 و وجود مشکلاتی در ابتدای راه اندازی کارخانه در دستیابی به رکورد مناسب تولید این محصولات ، کارشناسان و مدیریت مجموعه را بر آن داشت که  با عزم جدی، پشتکار و هماهنگی لازم بین واحدهای مختلف، با اصلاح فرآیندها و بازنگری در طراحی کالیبرها و غلتک ها ، زمان توقفات و ضایعات را کاهش داده و توانستیم رکورد بالاتر از ظرفیت اسمی تولید میلگرد آج دار سایز 12 تعیین شده  را به ثبت برسانیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت کلی و اسمی تولید شرکت فولاد آذربایجان 550 هزارتن میلگرد در سال است تصریح کرد: محصولات این کارخانه تاکنون همسو با سیاست ها و راهبردهای سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و شرکت ملی فولاد ایران تولید شده و نخستین اولویت تولید ما محصول بادوام و با کیفیت می باشد. 

دیگران چه می خوانند:

مدیر عامل شرکت فولاد آذربایجان این موفقیت را آغازی برای این مجموعه تولیدی عنوان و ابراز امیدواری کرد  با توان، تلاش و انگیزه بیشتر بتوانیم طی یک برنامه زمان بندی باز هم شاهد رکوردشکنی در تولید میلگردسایز 10 و سایر مقاطع سبک فولادی باشیم و با تداوم مسیر امروز و تولید محصول با کیفیت، برند    فولاد آذربایجان را  جهانی کنیم.

عظیمی خاطرنشان کرد: شرکت فولاد آذربایجان ( برند فولاد آذربایجان ) هم اکنون تولید کننده برترین نوع میلگرد آج 400  ( گرید A3 ) در سایزهای 10 الی 32 در شمال غرب کشور بوده و میلگرد آج 500 ( گرید A4 )نیز با سفارش مشتری تولید می شود.  که علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی، محصولات خود را به کشورهای همسایه نیز صادر می کند و از  برنامه آتی این مجموعه تولید میلگرد آجدار سایز 8 می باشد.

روابط عمومی شرکت فولاد آذربایجان

ثبت رکورد تولید میلگرد سایز 12 در شرکت فولاد آذربایجان

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟