ارسلان قاسمی ازدواجش را علنی کرد | همسر ارسلان قاسمی کیست؟

خبر رسمی: عکسی از ارسلان قاسمی در کنار یه دختر جوان در فضای مجازی منتشر شده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.
ارسلان قاسمی ازدواجش را علنی کرد | همسر ارسلان قاسمی کیست؟
به گزارش خبر رسمی:

ارسلان قاسمی بازیگر جوان کشورمان است. ارسلان قاسمی در مجموعه‌های تلویزیونی "یوسف پیامبر" و "در چشم باد" بازی کرده بود. همچنین ارسلان قاسمی در عالم خوانندگی هم فعالیت کرده است. یکی دیگر از سریال های پرطرفدار با بازی ارسلان قاسمی"هوش سیاه" نام داشت. ارسلان قاسمی از بازیگران چشم رنگی و جذاب سینمای ایران می باشد.​

عکسی از ارسلان قاسمی در کنار یک خانم در فضای مجازی منتشر شد که حواشی ازدواج او را سر زبان ها انداخت اما خودش هیچ واکنشی نسبت به آن نشان نداده است.

دیگران چه می خوانند:

بیوگرافی ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی متولد 1 خرداد 1374 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل رشته تئاتر و مهندسی معماری می باشد که از 8 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا خوانندگی می کند و حضور فعالی در عرصه مدلینگ هم دارد.

خانواده ارسلان قاسمی

پدرش مدیرعامل یک شرکت کشتیرانی و مادرش مدیر مهدکودک است ، دو خواهر دارد که یکی 10 و دیگری 12 سال از او بزرگتر می باشند.

بازیگری ارسلان قاسمی در  8 سالگی

بواسطه بهاره رهنما که از دوستان صمیمی مادرش بود برای کار جدید مسعود جعفری جوزانی معرفی و در نهایت بعد از تست پذیرفته شد به این ترتیب ارسلان در سال 1382 وقتی 8 ساله بود در سریال در چشم باد بازی کرد.

ورود ارسلان قاسمی به سینما

بعد از سریال در چشم باد ، سال 1383 در سریال «101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها» بازی کرد تا اینکه یکسال بعد با فیلم شام عروسی وارد سینما شد.

شهرت ارسلان قاسمی

سال 1387 در 13 سالگی نقش کودکی بنیامین را ر سریال حضرت یوسف بازی کرد سپس حضور در هوش سیاه و سریال فاصله ها در سال 1389 چهره اش را مشهور کرد.

خصوصیات اخلاقی ارسلان قاسمی

کلا فردی هستم که زود با همه صمیمی می شم و با همه ارتباط برقرار می کنم به همین دلیل دوستان زیادی دارم ولی معمولا در خانه فرد آرامی هستم.

فوت دوست ارسلان قاسمی بیتا فرهی

بیتا توکلی ، دوست و هم بازی خوبم در سریال در چشم باد بود که متاسفانه در سانحه رانندگی درگذشت ، فوت او تاثیر خیلی بدی روی من گذاشت.

شایعه ازدواج ارسلان قاسمی

تا مدت ها از ترلان پروانه بعنوان همسر ارسلان قاسمی یاد می شد که این شایعه بخاطر تعداد مجموعه های زیادی که این دو باهم کار کردند بودند نشات می گرفت.با این حال فعلا مجرد بوده و می گوید عاشق کس دیگریست و می خواهد با او ازدواج کند.

شروع خوانندگی ارسلان قاسمی

این بازیگر تئاتر با اینکه از محسن چاوشی بعنوان خواننده مورد علاقه خود نام می برد اما یکی از طرفداران موسیقی سبک رپ می باشد.او خود نیز دستی برای آتش خوانندگی دارد که یکی از قطعات او را در زیر می شنوید.

در سال 1394 نیز دو ترانه به همراه سینا دست خوش با تنظیم محمد جواندر در سبک پاپ و رپ خواندند که زیاد مورد توجه قرار نگرفت.

هک شدن اینستاگرام ارسلان قاسم

چند سال قبل هک شدن اینستاگرام ارسلان قاسمی و انتشار چند عکس برهنه و دستکاری شده جنجالی شد که با ورود پلیس فتا موضوع موضوع پایان رفت.

پیوستن ارسلان قاسمی به مدافعین حرم 

اگر کاری برای من در نظر گرفته باشند راغب هستم به جمع مدافعان حرم بپیوندم.معتقدم که همه ما می‌ توانیم یک مدافع حرم باشیم یک هنرمند با هنری که دارد می‌ تواند ارادت خود را به ساحت حضرت زینب (س) ابراز کند.

رستوران داری ارسلان قاسمی

قاسمی در کنار بازیگری در چند بیزنیس کوچک هم فعالیت دارد ، او همچنین مدت هاست یک کافه رستوران در ولنجک تهران تاسیس کرده است.

ارسلان قاسمی، کودکی نداشتم

بچگی نکردم ، بچگی ام از دست رفت الان حسرت خیلی چیزها را دارم اما به هر حال هر چیزی یک قیمتی دارد کارم را دوست دارم و این هزینه را برای آن پرداخت کردم.

از شعر تا ورزش ارسلان قاسمی

هرکس علایق مختلفی دارد که این مسئله در خصوص من هم صدق میکند ، علاقه زیاد به عکاسی ، شعر و شاعری دارم و  ورزش هم جزو فعالیت های مورد علاقه من است.

ارسلان قاسمی در فکر ستاره شدن

دغدغه ستاره شدن دارم ، به آن فکر می کنم و برایش تلاش هم می کنم و امیداوارم چنین اتفاقی رخ دارد. فارغ از نگاهی که مردم به یک ستاره دارند برای خود بازیگری ستاره شدن حال خوبی را به همراه داد و من برای رسیدن به آن تلاش می کنم.

ارسلان قاسمی: نسل ما در خطر است

نسل ما ، نسلی است که بچه های آن خیلی افکار بزرگانه دارند و بسیاری از مسائل را زودتر از سن شان تجربه می کنند.این چیزی است که من در دهه هفتادی ها می بینم اینه که نسل ما از هر لحاظ خیلی در خطر است.چه بدانی، چه ندانی ، آگاهانه یا نا آگاهانه با نظم یا بی نظم با عشق یا نفرت اگر کار درست را انجام دهی ، اتفاق درست برایت رخ خواهد داد.

کار سینمایی ارسلان قاسمی

● اتومبیل – 1399

● مرده خور – 1398

● تورنا 2 – 1398

● پیشونی سفید 3 – 1397

● پیشونی سفید 2 – 1396

● هشتگ – 1396

● داش آکل – 1396

● ماه‌ گرفتگی – 1395

● آنچه مردان درباره زنان نمی ‌دانند – 1392

● رسوایی – 1391

● تاکسی نارنجی – 1387

● کلانتری غیرانتفاعی – 1387

● جعبه موسیقی – 1386

● شام عروسی – 1384

● خاک سرد – 1384

کار تلویزیونی ارسلان قاسمی

● یاور – 1400

● سلام آقای مدیر – 1398

● از یادها رفته – 1397

● تعطیلات رویایی – 1397

● آرام می ‌گیریم – 1395

● معمای شاه – 1394

● سال های ابری – 1393

● هفت سنگ – 1393

● هوش سیاه 2 – 1392

● تا ثریا – 1390

● فاصله ها – 1389

● هوش سیاه – 1389

● یوسف پیامبر – 1387

● در چشم باد – 1387

● 101 راه برای ذله کردن – 1383

نمایش خانگی ارسلان قاسمی

● شام ایرانی – 1399

● خواب زده – 1398

● نفوذ – 1391


ارسلان قاسمی ازدواجش را علنی کرد | همسر ارسلان قاسمی کیست؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟